- Konu Yazar
- #21
alacagım vespa 2011 model 8500 tl. ama simdi kafam karıstı sıfırı 10.000 tl deyince http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-vespa-tamirhane-den-temiz-lx150i.e-169705115/detay vespa bu. Yeni modeli falan bilmiyorum, linkten bakıp yardımcı olur musunuz? Alırsam cok mu pahalıya almıs olurum ya da satarken ucuz mu gider?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
vespa primavera 150 ile vespa Lx150 i.e arasında ne fark var
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
bir de benim alacagım motor 126-250 cc onu almak varken neden 100-125 cc'lik alıp 10.000 vereyim ki? mantıklı degil mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
vespa primavera 150 ile vespa Lx150 i.e arasında ne fark var
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
bir de benim alacagım motor 126-250 cc onu almak varken neden 100-125 cc'lik alıp 10.000 vereyim ki? mantıklı degil mi