- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar benim ilk motor deneyimim olacak. Vespa Lx 150 i.e almayı düşünüyorum. Daha doğrusu biraz araştırdım ve motor çok hoşuma gitti. Ee haliyle otomatik olması da beni kendine çekiyor. İtalyanlar güzel bir şey yapmışlar. Ancak şu Lx150 i.e olayını anlamış değilim i.e olunca ne oluyor? Hız konusunda falan mı bir şey değişiyor? Ve Vespa kullananınız varsa hız konusunda kaç km yapıyor max?
Alacağım motor 2011 model 7000 km kadar. Ben şehir içi kullanacağım zaten. Üniversite okuyorum, okul - ev gidip gelmek için. Hem motor konusunda hem de kask ve mont konusunda yardımlarına ihtiyacım var. 200 tl kadar kask alabilirim ama mont konusunda fikrim yok, fiyat ya da model bilmiyorum. Bilgilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler
Alacağım motor 2011 model 7000 km kadar. Ben şehir içi kullanacağım zaten. Üniversite okuyorum, okul - ev gidip gelmek için. Hem motor konusunda hem de kask ve mont konusunda yardımlarına ihtiyacım var. 200 tl kadar kask alabilirim ama mont konusunda fikrim yok, fiyat ya da model bilmiyorum. Bilgilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler
Moderatör tarafında düzenlendi: