- Katılım
- 7 Eki 2008
- Mesajlar
- 304
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam arkadaşlar geçen hafta o sağnak yağmurda Vespa Academinin eğitimindeydim cumartesi pazar 2 günlük bir eğitim proğramı :cherry: Kontağı çevirmemiş biri olarak gidişim panik halindeydi.Ama sonderece tecrübeli ve sabırla multive eden Vespa Academinin eğitmenleri Barış ve Mehmet hocalara burdan teşekkür ediyorum ve o yağmura rağmen bizimle ilgilenen Engin beye çok teşekkür ediyorum.Eğitmenlerimiz hatta öle bir gaz veriyorlarki zaten yapamiyacağınızı kesinlikle düşünemiyorsunuz.
bir müddet sonra nolcak canım kesinlikle yaparım moduna giriyor insan:thumleft: denge ve vücut hareketleri konusunda zorlanmadım ama göz takibi konusunda cumartesi günü bütünlemeye kaldım Barış hocanın tüm ikazlarına rağmen ::cekic::göz takibim olmadı takibi yapamadığım içinde dönüşleri kaçırıp o kavun içi kukaları ezerekten üstünden bikaç mükemmel geçiş gerçekleştirdim::138: Pazar günü bakış olayınıda hallettik::coool::
Eğitim sırasında farklı model ve farklı cc de motorlara bindik benim en çok korktuğum vitesli motorlardı hatta tanıtım sırasında uzakta durmayı tercih ediyordum.İçimde vitesli motora karşı bi korku vardı tabi eğitim kapsamında olduğu ve ehliyet sınavında vitesliyle girileceğini öğrenince mecburen sıcak bakmak zorunda kaldım.Ama bindikten sonra korktuğum motor daha cazip gelmeye başladı sucoterdan çok farklı motorla bir beden gibi oluyorsunuz viraj alışları daha rahat viteslerin değişimi sırasındaki ataklığı falan gerçekten çok hoşuma gitti hatta ikinci motoru vitesli almayı düşünmeye başladım vitesli motorda ayrı bir keyifmiş eğitim sırasında 2. vitesi çalışırken çaktırmadan 3. viteside denedim::blusssh:ama tabi fazla hızlı oldu virajı dönerken çuvalladım duvara imzamı atmaktan son anda yırttım demekki neymiş hocaların sözünden çıkmicakmışsın önceden motor kullananlara bakarken çok kolay görünüyordu hatta bir ara kendi kendime öğrenirim diye düşünüyordum ama artık herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben bu 2 günlük eğitim sırasında belki 6-7 ay sürebilecek ve kesinlikle kendi başıma yanlış öğreneceğim şeyleri 2 gün içinde öğrendim diyebilirim.Bide benim eğitime yağmur deneyimide eklendi :cherry: üzerimizde mont onun üzerinde yağmurluk olduğu halde sucuk gibi olduk bide ne akla hizmet ettiysen giydiğim bot uygun değilmiş içi su doldu balık salsam yüzecek haldeydi artık siz düşünün bendeki deneyimi
Ama o halde gene kullanırmısın deseniz valla kesinlikle kullanırım orda olmak çok keyifliydi.
Eğitim sırasında farklı model ve farklı cc de motorlara bindik benim en çok korktuğum vitesli motorlardı hatta tanıtım sırasında uzakta durmayı tercih ediyordum.İçimde vitesli motora karşı bi korku vardı tabi eğitim kapsamında olduğu ve ehliyet sınavında vitesliyle girileceğini öğrenince mecburen sıcak bakmak zorunda kaldım.Ama bindikten sonra korktuğum motor daha cazip gelmeye başladı sucoterdan çok farklı motorla bir beden gibi oluyorsunuz viraj alışları daha rahat viteslerin değişimi sırasındaki ataklığı falan gerçekten çok hoşuma gitti hatta ikinci motoru vitesli almayı düşünmeye başladım vitesli motorda ayrı bir keyifmiş eğitim sırasında 2. vitesi çalışırken çaktırmadan 3. viteside denedim::blusssh:ama tabi fazla hızlı oldu virajı dönerken çuvalladım duvara imzamı atmaktan son anda yırttım demekki neymiş hocaların sözünden çıkmicakmışsın önceden motor kullananlara bakarken çok kolay görünüyordu hatta bir ara kendi kendime öğrenirim diye düşünüyordum ama artık herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben bu 2 günlük eğitim sırasında belki 6-7 ay sürebilecek ve kesinlikle kendi başıma yanlış öğreneceğim şeyleri 2 gün içinde öğrendim diyebilirim.Bide benim eğitime yağmur deneyimide eklendi :cherry: üzerimizde mont onun üzerinde yağmurluk olduğu halde sucuk gibi olduk bide ne akla hizmet ettiysen giydiğim bot uygun değilmiş içi su doldu balık salsam yüzecek haldeydi artık siz düşünün bendeki deneyimi
Ama o halde gene kullanırmısın deseniz valla kesinlikle kullanırım orda olmak çok keyifliydi.
Son düzenleme: