Vespa Academi'nin eğitiminden alnımın akıyla çıktım

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Herkese selam arkadaşlar geçen hafta o sağnak yağmurda Vespa Academinin eğitimindeydim cumartesi pazar 2 günlük bir eğitim proğramı :cherry: Kontağı çevirmemiş biri olarak gidişim panik halindeydi.Ama sonderece tecrübeli ve sabırla multive eden Vespa Academinin eğitmenleri Barış ve Mehmet hocalara burdan teşekkür ediyorum ve o yağmura rağmen bizimle ilgilenen Engin beye çok teşekkür ediyorum.Eğitmenlerimiz hatta öle bir gaz veriyorlarki zaten yapamiyacağınızı kesinlikle düşünemiyorsunuz.:)bir müddet sonra nolcak canım kesinlikle yaparım moduna giriyor insan:thumleft: denge ve vücut hareketleri konusunda zorlanmadım ama göz takibi konusunda cumartesi günü bütünlemeye kaldım Barış hocanın tüm ikazlarına rağmen ::cekic::göz takibim olmadı takibi yapamadığım içinde dönüşleri kaçırıp o kavun içi kukaları ezerekten üstünden bikaç mükemmel geçiş gerçekleştirdim::138: Pazar günü bakış olayınıda hallettik::coool::

Eğitim sırasında farklı model ve farklı cc de motorlara bindik benim en çok korktuğum vitesli motorlardı hatta tanıtım sırasında uzakta durmayı tercih ediyordum.İçimde vitesli motora karşı bi korku vardı tabi eğitim kapsamında olduğu ve ehliyet sınavında vitesliyle girileceğini öğrenince mecburen sıcak bakmak zorunda kaldım.Ama bindikten sonra korktuğum motor daha cazip gelmeye başladı sucoterdan çok farklı motorla bir beden gibi oluyorsunuz viraj alışları daha rahat viteslerin değişimi sırasındaki ataklığı falan gerçekten çok hoşuma gitti hatta ikinci motoru vitesli almayı düşünmeye başladım vitesli motorda ayrı bir keyifmiş eğitim sırasında 2. vitesi çalışırken çaktırmadan 3. viteside denedim::blusssh:ama tabi fazla hızlı oldu virajı dönerken çuvalladım duvara imzamı atmaktan son anda yırttım demekki neymiş hocaların sözünden çıkmicakmışsın önceden motor kullananlara bakarken çok kolay görünüyordu hatta bir ara kendi kendime öğrenirim diye düşünüyordum ama artık herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben bu 2 günlük eğitim sırasında belki 6-7 ay sürebilecek ve kesinlikle kendi başıma yanlış öğreneceğim şeyleri 2 gün içinde öğrendim diyebilirim.Bide benim eğitime yağmur deneyimide eklendi :cherry: üzerimizde mont onun üzerinde yağmurluk olduğu halde sucuk gibi olduk bide ne akla hizmet ettiysen giydiğim bot uygun değilmiş içi su doldu balık salsam yüzecek haldeydi artık siz düşünün bendeki deneyimi

Ama o halde gene kullanırmısın deseniz valla kesinlikle kullanırım orda olmak çok keyifliydi.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Eğiim = Konsantre tecrübe

çok hayırlı bir iş yapmışsın kendi adına .. tebrik ederim
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
50
ehliyetimi ve eğitimimi bende orada yaptım, yönetim ve hocaları çok iyiydi.
eğitim aldığın için seni kutlarım.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Bide benim şansıma o gün yağışlı olduğu için iki kişiydik özel eğitim gibi oldu teke tek çok şanslıydım o konuda :cherry: normalde 16 saatlik bir proğramdı yağış yüzünden saat tam tutmadı bekledik azalmasını falan bide bursadan gittim ben hacaların içine sinmedi 15-16 sındaki eğitime davet ettiler o tür yerlerde genelde ticari yanı daha ön planda oluyor burda daha farklı o gün kıyafetler konusunda hiç bir bilgim yoktu hatta hondanın satış mağazasına gittiğimde bana bi mont verdiler sarmak şöle dursun nerdeyse 2 beden büyük satmak için oldu oldu diyordu adam Barış bey kendisi bi mağazaya götürdü orda kıyafetlerin nasıl olması gerektiğini gösterdi bitane kask giydim tam geldi sandım meğer parmak bile girmemesi gerekiyormuş o konularda falan çok yardımcı oldular çok güzel bir ortamı var sanki arkadaş ortamında gibiydi biran önce zaman geçsin diye bakıyorum eşim aslında motora biraz soğuk bakıyordu eğitimi görünce şimdi oda katılmaya karar verdi şimdi benden hevesli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst