Vespa 125 ile 250 cc arasında tercih ?

Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba.4 yıldır scooter kulanıcısıyım.Artık hayalımdeki motor için gereklı bırıkımı yaptım.125 cc veya 250 cc alacagım.Fakat oldukça kararsız kaldım.Çoğunlukla kısa mesafe işe giderken kullanacagım haftada belkı 1 gün otobana veya köprüye çıkarım.artçımla beraber..125 cc görüntü olarak hoşolmasına rağmen 250cc sırf cc yuzunden tercih etmelımıyım ?:pr:
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
1 senedir ev iş arası primavera 150 kullanıyorum. Genelde artçım da oluyor. Ev Beykoz, iş Gayrettepe'de bence oldukça yeterli ki 2. köprü yolunu kullanarak gidiyorum. Gerek aralara girmek gerekse motor gücü olarak bence 150lik motor yeterli. Geçen yaz da İstanbul-Ayvalık yapmışlığım var (tek kişi bol çanta) bence gayet rahat bir yolculuktu bu yaz tekrarlamayı düşünüyorum:)
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
4
çok teşekkurler cevap için.125cc 150 cc çok fark olmaz herhalde çunku alacagım motor sprint ve 125 :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst