Versys 650 "lastikler yenilendi" Metzeler roadtec 01 SE

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Roadtec 01'i 3 sene önce almıştım. Gerçekten çok güzel lastikti. Ne bir kayma, ne bir yanlama.
Ama yumuşacık lastik yapmışlar, yolda ne varsa topluyor. Her ay lastikten vida, çivi çıkarıyordum. 6000 km'de çöp oldu güzelim lastik.
1500 km içerisinde 4 yama yaptırmak zorunda kaldım. 4. yamadan sonra Anlas Capra RD'ye geçtim.

Asfalttan çok çıkmamamızı öneririm. Banketler, yan yollar, özellikle sanayi bölgesinde lastiğin canına okuyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Roadtec 01'i 3 sene önce almıştım. Gerçekten çok güzel lastikti. Ne bir kayma, ne bir yanlama.
Ama yumuşacık lastik yapmışlar, yolda ne varsa topluyor. Her ay lastikten vida, çivi çıkarıyordum. 6000 km'de çöp oldu güzelim lastik.
1500 km içerisinde 4 yama yaptırmak zorunda kaldım. 4. yamadan sonra Anlas Capra RD'ye geçtim.

Asfalttan çok çıkmamamızı öneririm. Banketler, yan yollar, özellikle sanayi bölgesinde lastiğin canına okuyor.

lastiğin yumoş olması çok iyi değilmiş yani.
kullandığım yollara daha çok dikkat etmem gerekicek demekki
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
lastiğin yumoş olması çok iyi değilmiş yani.
kullandığım yollara daha çok dikkat etmem gerekicek demekki

MCN incelemesinde en yumuşak lastik R5 diye yazmışlar hatta özellikle belirtmişlerdi. Ben R5 ile 19.000km'de (çok şükür) herhangi bir delinme, yırtılma falan yaşamadım. Sanırım kullandığınız yollarla çok ilgisi var, biraz da kısmet meselesi...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Motosikletimde (F800ST) Pirelli Angel GT ve GT2'yi severek bayıla bayıla kullanıyorum.

Ancak özellikle arka lastik... Osursam deliniyordu. En son 4 mantar yama sonrası vedalaştım. Şuan Pirelli Angel GT 2 var ve 14.000km. oldu. Elveda vakti geldi ve 2 fitil :)

Arabama (Opel Corsa 1.4 2008 Otm. 3K) Michelin Crossclimate+ aldım, haftasına saç vidası girmişti. :) Özetle gerçekten yumuşak lastik yolu değil bizim ülkemiz ama işte asfalt boktan.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
şu lastikleri ilk fırsatta sınırlarına kadar kullanmayı denicem ama orta ayaklık yüzünden çok ta deneyemem sanırım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ulem 1 ayda R5'ler 3100TL'ye dayandı neredeyse, Roadtec 01 SE'ler hala 2600 küsür. Şu sıralar alırsam ben de Metzeler'e döneceğim galiba. Kötü lastik değil sonuçta ve 4-500TL anlamlı bir fark...

Alttaki abiler çok beğenmiş, testi Sicilya'da yapmışlar ve "burada yollarımız sabun gibi" diyorlar:


(İngilizce altyazı var...)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ulem 1 ayda R5'ler 3100TL'ye dayandı neredeyse, Roadtec 01 SE'ler hala 2600 küsür. Şu sıralar alırsam ben de Metzeler'e döneceğim galiba. Kötü lastik değil sonuçta ve 4-500TL anlamlı bir fark...

Alttaki abiler çok beğenmiş, testi Sicilya'da yapmışlar ve "burada yollarımız sabun gibi" diyorlar:

http://www.youtube.com/watch?v=Pnz9HlwX1Zw

(İngilizce altyazı var...)

Ben de Roadtec 01 SE aldım dün; 2,5 yıllık 22.000km'deki Road 5'lerimi emekli etmenin zamanı gelmişti (hafif düzleşme, arkada erken ABS devreye girmesi, bazı durumlarda hafif kaymalar falan...), tekrar Road 5 alma niyetim vardı ancak son kurlar / zamlar ile birlikte neredeyse 3100TL'ye geldi + 100TL taktırma/balans parası falan desek yuvarlak hesap 3200TL yapıyor. Halbuki Roadtec 01 SE'leri takma/balans ücreti dahil 2800TL'ye aldım. Hem aradaki fiyat farkı anlamlıydı hem de yeni bir şeyler deneyeyim dedim.

İlk izlenim olumlu. Soğuk ve yağışlı havalar başlasın asıl o zaman anlayacağım durumu. Road 5'lerden iyi olacaklarını hiç zannetmiyorum ama benim ayırdına varacağım kadar da kötü olacaklarını da düşünmüyorum, hayırlısı...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
hayırlı olsun. ben ufaktan bi yağmurda sürdüm. yolda yakalandım yağmura. ilk yağmurda zaten tüm lastikler kayıyor. yağmurda sürerken yollar artık iyice ıslandıktan sonra frenleri denedim başarılı geldi bana.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
hayırlı olsun. ben ufaktan bi yağmurda sürdüm. yolda yakalandım yağmura. ilk yağmurda zaten tüm lastikler kayıyor. yağmurda sürerken yollar artık iyice ıslandıktan sonra frenleri denedim başarılı geldi bana.

İnşallah bakalım...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
deneyimlerde bu gün...

son 1 aydır motoru sürmüyordum. bu gün versys ile çıktım geldim.

yağmur çiseliyordu
yollar ne kuru nede ıslaktı

virajlara temkinli girdim ve çıktım

fren performansı iyiydi. sert duruşlarda abs devreye girmedi

kompresorde yokuş aşağı bile arka lastik asfaltı hep tuttu.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
deneyimlerde bu gün...

son 1 aydır motoru sürmüyordum. bu gün versys ile çıktım geldim.

yağmur çiseliyordu
yollar ne kuru nede ıslaktı

virajlara temkinli girdim ve çıktım

fren performansı iyiydi. sert duruşlarda abs devreye girmedi

kompresorde yokuş aşağı bile arka lastik asfaltı hep tuttu.

Ben %100 evden çalışmaya geçtim, o yüzden 10-15 günde bir şarj için akü sökmek takmak dışında motosikletin yanına bile gitmiyorum. Kötü havada deneyemedim Roadtec01 SE'leri.
 

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
Versys 650 Roadtec 01 02.2021'de 30.000km+ 4.üncü yılı dolmuş oluyor.Vaad ettikleri gibi 4 yıl geçti güzel bir sport touring lastiği.

SE'lerde gelen geri bildirimlerle üzerine geliştirildi, yatış açısı ve yanaklar geliştirilmiş.

Seneye kışa SE'lerle devam ederim.

Tekrar yazalılım Metzeler Pirelli grup altında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst