Roadtec 01'i 3 sene önce almıştım. Gerçekten çok güzel lastikti. Ne bir kayma, ne bir yanlama.
Ama yumuşacık lastik yapmışlar, yolda ne varsa topluyor. Her ay lastikten vida, çivi çıkarıyordum. 6000 km'de çöp oldu güzelim lastik.
1500 km içerisinde 4 yama yaptırmak zorunda kaldım. 4. yamadan sonra Anlas Capra RD'ye geçtim.
Asfalttan çok çıkmamamızı öneririm. Banketler, yan yollar, özellikle sanayi bölgesinde lastiğin canına okuyor.
Ama yumuşacık lastik yapmışlar, yolda ne varsa topluyor. Her ay lastikten vida, çivi çıkarıyordum. 6000 km'de çöp oldu güzelim lastik.
1500 km içerisinde 4 yama yaptırmak zorunda kaldım. 4. yamadan sonra Anlas Capra RD'ye geçtim.
Asfalttan çok çıkmamamızı öneririm. Banketler, yan yollar, özellikle sanayi bölgesinde lastiğin canına okuyor.
Son düzenleme: