verde iki tur atiyim

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
kendini bilen insan zaten emanete binmez (emanetin canı burnundadır) heleki motorsiklet hiç verilmez çünkü kişisel bir araçtır, kullanması bilgi ve tecrübe ister risklidir,kullanmış olduğum havlumu nasıl ki başkası kullanamıyorsa motosikletimide kimse kullanamaz,çok isteyen olursa gider kendine bir tane alır ,ister kırar ister parçalar :) kargadan başka kuş tanımam :)
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
motorumdan 700 km uzaktayım ama motorumun anahtarları yanımda.varın siz düşünün gerisini :cherry: babamın oğluna bile vermem yani
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
aynen motor verilmez kişisel araçtır mesela ben veriyorum nasıl biri bana dedimi ver anahtarı diyorum napacan bi tur atacam bende diyorum az dur yan sokaga geçelim orası boş orda bin diyorum ancak öyle veririm motorumu başka türlü hayatta vermem gelsin desinki ver biyere kadar gidecegim vermem istanbul trafigini çok iyi biliyorsunuz arkadaşlar maganda çok çarparlar falan filan bide motorun tepkisini sahibinden başkası bilmez fren mesafesini gittigin hızda fren yaparsan nekadar sürede duracagını verdigimiz kişi bilmez hadi motoru geçtim motor metal yıgını gene alınır ama ya insan canı alınamaz ben bu yüzden motoru kimseye vermeyin diyorum verecekseniz 5 dk düşünün vermeye karar verdiysenizde boş bir yerde motoru verin siz söyleyin dediklerinizi eksiksiz yapmışsa verin dogrusuda budur :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
ben gsx r 600de aynı muameleyi görüyorum bi tur atiyim cinsinden artık onlara direk küfür edesim geliyor yani :D
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
baban istesin ona bile vermiycen motoru :D sıfır motorum daha ilk haftasında babama verdim gts 250 yi sym , dönerken devirdi :D kendisi de yıllardır motor kullanıyo ama hepsi aynı değil :) vermem kimselere :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rıdvan senin fıstığı hafta sonu için takas yapalımmı benimkiyle 2tur atıp gelecem:p benzin benden:queen:

Takas yapalım da ben senin motoru kullanmam, anca park halinde bekler. Senin motorun benzinini karşılayamam ben (125cc 4lt/100km) :queen: :queen:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
boşuna atalar dememiş 3 emanet verilmeyecek şey at silah avrad...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hepinizin bildiği gibi scooter lar bu memlekette motosiklet muamelesi pek fazla görmüyorlar (125 cciçin ).gerek keendi arkadaş çevremde gerek aile ortamında şu cahil düşüncceden kurtulamadım gitti (pizzacı motoru zzaten vitesi yok bişeyi yok).kuzenim hayatında motosiklete elini sürmemiş birisi ,bindi bigüzel gel dedim ben seni gezdirim yok ben kendim gezerim dedi .sana veremem dedim bilmiyosun kullanmayı,nevarki oğlum gazlıyıcan gidicek dedi . okadar kolay değil dedimm ilk defa biniyosun çabuk hızlanır dengesi ayrı problem senin için zaten akşam saati sonra ben sana açık alanda öğetirim dedim. inmedi üstünden ya anahtarı vericen yada inmem üstünden dedi.gittim amcama dedim bu motordan inmiyo kullanmayı da bilmiyo napiyim VERDE İKİ TUR ATSIN dedi bak amca dedim bilmiyo bilmiiyo . bilmiyicek nevarki dedi çok bisiklete bindi o dedi .iyi dedim düşerse herşey size emanet kılımı bile kımıldatmam burdan tamam dedi . gene kuzen diye verrdim mont ile kask ı bunları giyince iyice bi havalandı mont sarmış bedenini kask fullface yarış kaskı gibi . bi gaz açmış ben korktum ilk başta düşcek diye allahtan bişey olmadı da böyle atlattık bir akşamı daha

versen bir türlü vermesen başka türlü...bu akraba eş dost senin tüm malına ortak zanneder kendini...o yüzden pek hazetmem mesafeliyim çoğuyla...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadasına hayır demek ayrı bi dert babana hayır demek ayrı.. Bizimki benim Cbr125 gördü. yeni kasa olanı biraz kalıplı olduğu için başta biraz tırstı..tipide biraz yarış motoru havası taşıdı için hız yaparım sanmasın diye bende: bak 125 cc motoru scooter kadar kasasının böyle olduğuna bakma.. kaç yapıyo bu? 120 yapıyo çok süratli değil filan diyorum endişelenmesin diye..

Üstüne bi oturdu gidonu tuttu firen debriyaj kollarını sıkıyo..Boy 1.65 kilo 80. parmak uçları yere anca deyiyo:p yaş 61 önde yirmi kilo türk kası..Ben bunu kullanırım demeye başladı.. baba bak bu vitesli ben kursta biraz sürdüm ilk sürmede yatıryodum zor tuttum. Cevap: ben zamanında javayla izmiri gezdim:cherry: En son motor süreli 35 sene geçmiş! babam bile motoru görünce 20'lik delikanlı oldu..Bende son çare bak bunun bi sinyali bile 150 lira ön farı 900.. grenajı 500. bi yattımı 1500-2000 bin gider valla dedim.. hala yok sürerim ne varki ben jawa sürüyodum bişey olmaz niye düşürüyimki diyo hala. havalar ısınsın bakım ne olucak. caydıramadım henüz:pale: Arabasına az binmedik zamanında şimdide kıvranıyoruz böyle:queen:
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
Ne emanet motosiklet alırım nede veririm ...

kaza yaptığında işin maddiyatı bir yana allah korusun kullanan kişiye zarar gelirse ki geliyor o kadar çok örneğini gördüm, kendi kendimi yerim o yüzden ister alınsın ister gücensin emanet motosiklet vermem kaç cc olduğu kaç beygir olduğu maddi boyutu hiç önemli değil...

helal olsun benım kafadansın:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne emanet motosiklet alırım nede veririm ...

kaza yaptığında işin maddiyatı bir yana allah korusun kullanan kişiye zarar gelirse ki geliyor o kadar çok örneğini gördüm, kendi kendimi yerim o yüzden ister alınsın ister gücensin emanet motosiklet vermem kaç cc olduğu kaç beygir olduğu maddi boyutu hiç önemli değil...

kes ülen tatava yapma...yeni kasa cebefeni alıcam 130 a vuruyomu diye videoya alıcam...vurucam kırbacı yani...:p
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bir arkadaşım 2006 model R1 aldı birkaç ay önce.

Bu arkadaşa, motorunu eş,dost,akrabalarına sürdürmekten geri durduğu için "malı çok kıymetli oldu" deniyor.

Sadece küçük scooter vs. sürmüş adam geliyor motoru istiyor diyor. Hatta ve hatta doğru düzgün motor sürmeyi bilmeyenler de var bu motoru sürmek isteyenler içinde!

Bu motor bildiğiniz motorlardan değil vs. dese de arkadaş motoru vermediği kişiler tarafından ayıplanıyor. (Cahillerle tartışmaya girmeyin,zira ben hiç yenemedim demiş İmam Gazâli!)

En sonunda alın ne haliniz varsa görün diyerekten atıyor milletin kucağına motoru tabiri caizse.

Bu motor üstünde ölen olursa ben karışmam diyor bu meseleden bıktığı için.

Şükür ki motoru kullananlar bir kazaya neden olmadı ama arkadaş geçtiğimiz ay yağmurlu bir havada 100-110 km/s hızla seyrederken hafif viraja girmek üzereyken fren yapıyor ve hızı 50-60 km/s'ye düştüğünde motoru da düşürüyor.

Arkadaşın ekipmanlar tam olduğu için burnu bile kanamadı fakat artçısı olan arkadaşta mont,kask,eldiven dışında dizlik olmadığı için dizinden hafif yaralandı.

Motorda ufak tefek sorunlar var. Arkadaşlarda birşey yok çok şükür.

Motora nazar değdirdiler hocam diyor arkadaş.

Hiç şüphem yok!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst