- Konu Yazar
- #1
Bugün sabah 09:40 civarında yaklaşık 5 yıldır hemen her gün gittiğim venüs etiler şubesine poğaça yemek üzere gittim.Venüs etiler şubesinin yeni taşınmış olduğu yere,işyerime ters olduğu için eskisi kadar gidemesem de haftasonu tatili ve hava güzel olduğu için aldım motorumu gittim.Motoru otoparka koydum.vale görevlisi geldi.oturmak için mi geldiniz dedi evet dedim.motoru oraya koymamam gerektiğini söyledi.Neden dedim ve o da dedi ki motoru eğer oraya koyarsam kalan kısma araba sığmazmış.bundan dolayı otoparkın bitimindeki yol ağzına koymamı söyledi.yol ağzı derken kastettiği yer bizzat cadde oluyor.oradan geçen arabaların motoru devirme ihtimali oldukça yüksek.ben bunu izah ettim ve güvenli olsun diye otoparka koymak istediğimi belirttim.vale ısrarcı olunca ben sesimi yükselttim ve sonra vale görevlisi geri adım attı.sonra ben bu durumu venüs çalışanlarına bildirdim.vale hizmetini müşteriye destek değil köstek olsun diye mi sunuyorsunuz dedim.sonra vale yetkilisi geldi ve bu durumun patronları bekir beyin talimatı olduğunu söyledi ki bu olayı daha da trajik hale getirdi.sonra motor için ayırdığımız yerler var orayı kastettik diyerek kıvırdı.halbuki motor için ayrılan yer falan yok.illa büyük araba ile gelip otoparkı doldurmak mı gerekiyor anlayamıyorum.bir araba konacak yere 4 motor sığabilir.ama ısrarla motoru orada görmek istemeyen bir zihniyet var.müşteri olsak bile.hele bir de üslüp olayı var ki o konuya hiç girmiyorum bile.motor kullanan bir müşteri iseniz motoru venüs etiler otoparkına koyduğunuzda benzer bir durumla karşılaşabilirsiniz.benden söylemesi.