Veliefendi hipodromu yolunda kaza

Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
61
Işıklarda durdugumda sohbet ettiğim kırmızı runner lı bir arkadaş 100 metre ilerledikten sonra bir arabanın sağından geçerken arabanın sağa girmeye teşebbüsü sonucu çarpışarak düştü.Motoru yaklaşık50 metre sürüklendi,kendisi 10 metre kadar arabayla kaldırım arasında sürüklendi.Çok kötü bir sahneydi.Yanına vardığımda ayağının çok kötü bir şekilde kırıldığını gördüm.Elleri soyulmuştu kaskı kafasından fırlamasına rağmen çok şükür ki bişey olmadı sonrasında ambulans geldi.İşin en sinir edici tarafı arabanın sahibinin arabadan indiğinde direk arabanın hasarına bakması ve düşen arkadaşın yanına bile gelmemesiydi.İsminin Mutlu olduğunu öğrendiğim arkadaşa geçmiş olsun diyorum.Bu arada motordan da bayağı soğudum.Herkese kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
umarım kısa sürede iyileşir...hanzoya bak insan hayatına verdiği değer ne...senin arabanın tekerine....... diyicem dilim varmıyo...insan olsa gider çocuğun yanına bi geçmiş olsun diyip hemen ambulansı falan arar...yazık çok yazık...:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Geçmiş olsun, inşallah kısa sürede iyileşir. Arkadaşlar araçların sağından mümkün olduğunca uzak durun! uyarılmadıkları zaman kesinlikle sağ aynaları kontrol etmiyorlar hatta kornaya bassanız bile önce dikiz ve sol aynayı kontrol ediyorlar bişey göremezlerse çoğunun aklına sağ aynaya bakmak gelmiyor :pr:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
Kaza yapan arkadaşa çok geçmiş olsun...
ben hep diyorum zaten egosunu tatmin etmeye çalışan bir sürü araç sürücüsü var !!!!

insanlık ölmüş daha ne diyeyim ...
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
30
:rendeer: geçmiş olsun arkadaşım bizim varlığımızı bazı insanlar nasıl kabul edecek ülkemizde o günün gelmesini bekliyorumm...:pr:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun gerçekten,
peki araç sürücüsünün akıbeti ne oldu, elini kolunu sallayarak gitti mi?
şimdi akşam da ailesine motorcuların onu nasıl zarara uğrattıkları ve serseri oldukları hakkında demeç verir utanmaz herif ...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Arabaların sağı çok tehlikeli. Benimde son bir aydır dikkatimi çeken şey sanki benzin çok ucuzlamış gibi yeni araç alanlar sağda solda çok turluyorlar. Zaten biraz dikkat edince yeni araç almış şöförler anlaşılıyor.

Aman arkadaşlar motor üstünde en büyük kural bence bizi kimse görmüyor bizler görünmez adamız. Birde bence temkinli olalım fazla araç aralarına girmeyelim ve sanki 5 dk bizde geç kalsak.

Bu arada kaza yapan arkadaşa büyük geçmiş olsun, durup yolda yardım eden @pokermon78 arkadaşada kucak dolusu sevgiler. Örnek bir davranış.
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
61
çok geçmiş olsun gerçekten,
peki araç sürücüsünün akıbeti ne oldu, elini kolunu sallayarak gitti mi?
şimdi akşam da ailesine motorcuların onu nasıl zarara uğrattıkları ve serseri oldukları hakkında demeç verir utanmaz herif ...
Önce asayiş ekibi ardından trafik geldi fakat ön yargılı bir tavırları vardı hatta biraz tartıştık.Arabanın şoförüyle bir yakınlaşma sezinledim:silent:Ben olayı anlattım fakat biz ayrıldıktan sonra raporun nasıl tutulacağı hepimizin malumu.

Bu arada benden sonra 3-4 motorcu arkadaşımız daha geldi ve yardım ettiler ve birbirimize ^^kardeşim^^diyerek hitab ettik.Bu yardımlaşma ruhu beni gerçekten çok mutlu etti.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
nasıl bu kadar vurdum duymaz olabiliyorlar yaa, keşke o adam da bir yerlere giriverseymiş. Kardeşim kaza bu, olan olmuştur artık ama kendisi de olabilirdi o motorcunun yerinde... araç sürücülerinden biraz daha duyarlılık bekliyorum. Lütfen
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
umarım en kısa sürede iyileşir arkadaş.. geçmiş olsun...:rendeer: ben sadece trafikte ışıkta duran araçların aralarından geçerim .. ki genelde sollarından çünkü en sağ şeritte burun çıkartma çok oluyor..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
çok geçmiş olsun sanada ilginden dolayı teşekkürler! motosiklet kardeşliği budur işte otomobil sürücüsüne'de lafım olacak ama onlara toptan konuşacağım zamanı gelince az kaldı......
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Geçmiş olsun.. :rendeer:

spacer.gif
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Geçmiş olsun çok:pale:
O yoldan nefret ediyorum,sahilden Merter'e dönerken kullanmak zorunda kalıyorum çoğu zaman istemeye istemeye:pr:
Kimin ne yaptığı belli olmuyor o yolda dikkatli olalım lütfen...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
kırılan bacağa, soyulan deriye, kanayan yaraya, acıyan yüreğe geçmiş olsun denir de bu örnekteki sorumsuz otomobil kullanıcısına ne denir! Bildiğim dillerin hiçbirinde bu adama seslenebileceğim bir hitap yok. Gitsin sanayiye, arabasının tamponunu nasıl daha ucuza yaptıracağını düşünsün.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
arkadaşa çok geçmiş olsun:pale:
üzüldüm valla:salut:
araç sürücüsüne yakıştıracak bi söz bulamıyorum:pr:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
şimdi arkadaşlar suç kimde dikkatsiz şerit değiştiren otomobil şoföründemi yoksa sağından geçen motordaşımızdamı bi düşünmek lazım bence
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
Arkadaşımıza acil şifalar diliyorum.Vuran .....maya da ....... diyorum saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst