- Katılım
- 7 Mar 2007
- Mesajlar
- 61
- Konu Yazar
- #1
Işıklarda durdugumda sohbet ettiğim kırmızı runner lı bir arkadaş 100 metre ilerledikten sonra bir arabanın sağından geçerken arabanın sağa girmeye teşebbüsü sonucu çarpışarak düştü.Motoru yaklaşık50 metre sürüklendi,kendisi 10 metre kadar arabayla kaldırım arasında sürüklendi.Çok kötü bir sahneydi.Yanına vardığımda ayağının çok kötü bir şekilde kırıldığını gördüm.Elleri soyulmuştu kaskı kafasından fırlamasına rağmen çok şükür ki bişey olmadı sonrasında ambulans geldi.İşin en sinir edici tarafı arabanın sahibinin arabadan indiğinde direk arabanın hasarına bakması ve düşen arkadaşın yanına bile gelmemesiydi.İsminin Mutlu olduğunu öğrendiğim arkadaşa geçmiş olsun diyorum.Bu arada motordan da bayağı soğudum.Herkese kazasız sürüşler diliyorum.