Vefat... Halil Pazarlama' yı kaybettik...

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Tiyatro sanatçısı Oktay Sözbir vefat etti

İstanbul Şehir Tiyatroları sanatçısı Oktay Sözbir, uzun süredir tedavi gördüğü hastalık nedeniyle bugün vefat etti.

İstanbul Şehir Tiyatroları'nda 1962 yılında profesyonel olan Sözbir, 1964'te Ankara Sanat Tiyatrosu, 1968'de Halk Oyuncuları ile çalıştı.

Gülriz Sururi-Engin Cezzar Tiyatrosu, Şan Tiyatrosu ve Dormen Tiyatrosu'nda da çalışan Sözbir, 1990 yılından beri İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları'nda görev yapıyordu.

Bu sezon seyirciyle buluşan “Ferhad ile Şirin” oyununun prova çalışmaları sırasında rahatsızlanarak, kanser tedavisi görmeye başlayan Sözbir için 6 Şubat Pazartesi günü Kadıköy Haldun Taner Sahnesi'nde yakınları ve sanatçı dostlarının katılacağı bir tören düzenlenecek.

Sözbir'in cenazesi, törenin ardından Karacaahmet Camii'nde öğleyin kılınacak cenaze namazından sonra

Karacaahmet Mezarlığı'nda toprağa verilecek.
1016979.jpg

KAYNAK; http://www.hurriyet.com.tr/gundem/3888774.asp?gid=71
ALLAH (cc) rahmet eylesin...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kırarım boynuzunu demesi geldi aklıma birden:) sonra bi acaip oldum.üzüldüm doğrusu:salut:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin.Dost ve akrabalarına sabır versin.Başımız sağolsun:salut:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
:salut: allah rahmet eylesin. hepimi onun kırarım boynuzunu lafını benimsemiştik. şeytanın boynuzunu kırar artık.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Allah rahmet eylesin. TRT 1 deki Bizimkiler dizisinden tanımıştık, iyi bir sanatcıydı geride kalanlara Allahtan sabır diliyorum ...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başımız saolsun
çok arayacağız
nur içinde yatsın:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi insandı, Allah rahmet eylesin..
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
ALLAH'tan RAHMET GİREDE KALANLARA BAŞ SAĞLIĞI DİLERİM.... :bounce:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teker teker dökülüyor yapraklar biz şimdi tvde özcan deniz mali gibi abuk subuk kişilerimi izleyeceğiz:pr:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
evet malesef dostum,iyiler gider acemiler kalır,allah geride kalanlara sabır versin
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
allah rahmet eylesin flash tv de cuma aksamı izliyodum.az mı seyrettik bizimkileri hepside birbirinden iyi sanatcılardı.bu dizideki yaprak dökümü üzücü allah kalanlara sabır versin:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst