Ve Sonunda Motoruma Kavustum (Ninja250r)

Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
10
Arkadaşım hayırlı olsun.Yeni başlayan ben gibi bir arkadaş için bu motoru tavsiye ediyor musun.Alacak param var ancak sitelerde okuduğum yok hyo daha kaslı , kawa lastikler kötü bisiklet gibi filan...sen ne diyorsun bu konuda...

al dersen görmeden siparişi geçeceğim.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hayırlı olsun:rendeer: darısı benim başıma çok istedrim böyle bi motorumun olmasını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta sorması ayıp kaça aldın ?
ve noter satışı fln ne kadar ?


edit : 0 almışsın pardn..
0 alırken ne tür masraflar çıkıyo peki ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst