Ve Sonunda Minik Canavar'ım

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
inan mesajını okurken sankı benım motorummus gıbı sevındım en dogru olanını yerınde ve zamanında yapmıssın .ben benım motorumu baskasının altında gorsem sorgu suhalsız.... tekrardan cok sevındım artık dıkkat et

Arkadaşı tanıdığım için benimde ilk sorum o oldu üstünde biri varmıydı varsa ne yaptın diye :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Vay bee film gibi hikaye olmuş gerçekten. Gözün aydın kardeş, kazasız belasız çaldırmadan kullan inşallah. :)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
...sevinçten yerimde duramiyorum gece 3 de teslim aldım motorumu sabaha kadar gezdim ve şuanda boğazım şiş ...

ben en çok bu kısmı beğendim :) motor aşkı.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
çok geçmiş olsun harika ya keşke bütün motoru çalınanlar bula bilse
ama seninde hikayen gerçekten çok enteresan artık ayrılmamanız dilegimle
motoruna birdaha gile gile bin:)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Gözün aydın..... Darısı diğer motoru çalınıpta haber bekleyen arkadaşların başına.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok sevindim kardeşim gözün aydın
kazasız belasız kullanman dileğiyle
full koruma ve full dikkati unutma sakın :cat:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
gözün aydın, çok şanslısın, ne kadar çok sevindiğini tahmin edebiliyorum, çok güzel bir olay olmuş gerçekten. . . :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
inan akşam akşam ne kadar sevindim.helal malmış.aman bundan sonra önlemini iyi al,gözünden ayırma kardeş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gözün aydın,motorun da arabanın da diğerlerinden farklı olması her zaman iyidir.Kazaya karışıp kaçarsan kötüdür.
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
şanslıymışsın gözün aydın.Demekki napacaz arkadaşlar motorun sağını solunu çizecez ki hemen tanıyalım.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst