Oooof of bu yaşlarda motora başlayacaktıkki şimdi canavar olurduk beaa. Sen kalk 30a merdiveni sabitledikten sonra motora başlar:
güzel minikler yaww ellerinize saglık...
maaşşallah maaşşallah kadir abicim gözlerim doldu walla:cherry:
maaşşallah maaşşallah kadir abicim gözlerim doldu walla:cherry:
vay yavrum ya adamlar aşmış bu yaşta:cat:
benim daha motor sürmüşlüğüm yok :queen: utandım şimdi
muhtemelen çoktan iyileşmiştir:mrgreen:
hepsi canavar gibi valla... geleceğin dakar fatihleri:cat::cat:
gercekten gusel seyler bunlar motorculugun bu kadar cekırdekten yetısmesı cok gusel
Güzel eğlence hakkaten
Bu minilerden bende almak istiyorum![]()
Abi süper gezi olmuş, her zaman kros gezilerini izlerken heyecanlanırdım nedense bunları seyrederken duygulandım. Elinize, emeginize, yüreğinize sağlık. Kardeşlerimi yanaklarından öpüyor, kazasız sürüşler diliyorum.
bende 10 yaşında hacı murat kullanıyodum iyimi![]()
cocugum olsun ona ılk ısım bu mınıleren almak olacak almazsam adam degılım aferım bu cocuklara ya allah kaza bela vermesın cocuklarınıza:cat:
geleceğin katarcıları![]()