ve işte yürek hoplatan süper miniler

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
maşallah :)

çok güzel görüntüler bunlar

darısı benim çocuklarıma :mrgreen:
(yıl 2018 :p )
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Oooof of bu yaşlarda motora başlayacaktıkki şimdi canavar olurduk beaa. Sen kalk 30a merdiveni sabitledikten sonra motora başla :pr:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Oooof of bu yaşlarda motora başlayacaktıkki şimdi canavar olurduk beaa. Sen kalk 30a merdiveni sabitledikten sonra motora başla :pr:

30'unda motora başladığın için çokçok şanslısın.bizim bülent abimiz 55 yaşında ilk motorsikletini aldı kendisini ofroda alıştırmak istediğimiz dönemlerde kendine havlayan köpekten kaçmak için gaza yüklenince aynen motor tepelerine geçmiş.eşi birtarafta kendi bir tarafta motor birtarafta bülent abimiz kafayı kaldırdığında sessizce bekleyen köpeği görüyor.köpek suçunu bilir tavırla boynunu bükmüş bekliyor.yaşının değerini iyi bil 30 yaş 55'den çok iyidir.iyi sürüşler.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Eyvallah kroscu01 her zaman şükretmek lazım tabi haklısın. A2 sınavlarında da ne yaşlılar görüyoruz.. Sanada iyi sürüşler.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
vay yavrum ya adamlar aşmış bu yaşta:cat:
benim daha motor sürmüşlüğüm yok :queen: utandım şimdi
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
maaşşallah maaşşallah kadir abicim gözlerim doldu walla:cherry:

komşu darısı senin çocuklarına.

vay yavrum ya adamlar aşmış bu yaşta:cat:
benim daha motor sürmüşlüğüm yok :queen: utandım şimdi

olur inşallah kafanı yorma ben ilk makinamı 25 yaşında aldım.

muhtemelen çoktan iyileşmiştir:mrgreen:

evet birader çotan iyileşti bu gezinin ikinci bölümüde var tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
gercekten gusel seyler bunlar motorculugun bu kadar cekırdekten yetısmesı cok gusel
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Güzel eğlence hakkaten :)

Bu minilerden bende almak istiyorum :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Son düzenleme:
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Abi süper gezi olmuş, her zaman kros gezilerini izlerken heyecanlanırdım nedense bunları seyrederken duygulandım. Elinize, emeginize, yüreğinize sağlık. Kardeşlerimi yanaklarından öpüyor, kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
cocugum olsun ona ılk ısım bu mınıleren almak olacak almazsam adam degılım aferım bu cocuklara ya allah kaza bela vermesın cocuklarınıza:cat:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Abi süper gezi olmuş, her zaman kros gezilerini izlerken heyecanlanırdım nedense bunları seyrederken duygulandım. Elinize, emeginize, yüreğinize sağlık. Kardeşlerimi yanaklarından öpüyor, kazasız sürüşler diliyorum.

yusufcum sen bunlarda duygulandıysan ikinci bölümünü hiç seyretme ağlarsın.

bende 10 yaşında hacı murat kullanıyodum iyimi :p

sen çok şanslıymışsın şimdi hacı murat yok.

cocugum olsun ona ılk ısım bu mınıleren almak olacak almazsam adam degılım aferım bu cocuklara ya allah kaza bela vermesın cocuklarınıza:cat:

inşallah çocuğun olurda alırsın.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst