Ve hayatımın ilanı tekrar sahibinden'de...

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hayırlı olsun şimdiden :) Fakat seni sanki suzuki drz 400 bakıyodun gibi hatırlıyorum ben
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Drz400sm lerin hepsi apaçi veya tekerci arkadaşların elinden geçtiğinden, hepsi çok kötü durumda. Bide yamaha supermoto konusunda en dayanıklı motorları üreten marka. özellikle xt660 la en dayanıklı supermotoları kendisinin ürettiğini çok net kanıtlamıştı.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
xt660x ile arasında çok fiyat farkı yok gibi.almışken 660x alınmazmı yahu :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alınmaz mı kurban olurum ben ona ya kredi çekip alacam da sıfırını üretmiyorlar :(
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
wr çok ince olması gerektiği gibi. Supermoto ince olur çok hafif olur, tek kişilik olur. Cross lastiği takarsan arazi yapabilecek bi motor olur. Xt şehir için ama çok kalın ve hantal wr ye oranla. Ayrıca ben nasıl motor seviyesi atlıcağımı ailem eski motorcu olduğundan biliyorum. ilk motorum 10-14 beygir falandı şimdi ise 33 beygire geçicem.

Küçümsememek lazım drz 400 den sadece 3 beygir az bi makine ve ninja 250 ile aynı güce sahip. Çok az yakıyo ve çok kıvrak. 125 kadarda güçsüz değil.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
imkanın varsa ve vergi bnm için sorun olmaz diyorsan xt660x modeline bak bence sonucta daha kalıplı ve güçlü
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Fena titreşim vardır bunda :cherry: yamaha'nın tek silindirli cross motorları titriyormuş diye duydum xt660 bile titrerse küçükler kesin titrer.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Valla o kadar seviyorum ve o kadar benim olucakki motor isterse herkez kötü bi yorum yapsın isterse titretip kıçımı uyuştursun farketmez :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Hayırlı olsun öleyse zevkler ve renkler :cat: Trafikte karşılaşırsak sen aralarda beklerken ben yanından geçerim :mrgreen:
 
Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
51
Arkadaşlar o parayla bilmem ne alırım konusuna bence hiç girmeyelim.Zevkler ve renkler tartışılmaz.Bu hafta sonu bir ağabey'im ile 200km kadar dolaştık ve altında wr 125 x vardı 8.400e sıfır almış.Motor hakkını son derece veriyor gerçekten kücük cc ama yeteneği büyük.Bence doğru bir seçim allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaşlar o parayla bilmem ne alırım konusuna bence hiç girmeyelim.Zevkler ve renkler tartışılmaz.Bu hafta sonu bir ağabey'im ile 200km kadar dolaştık ve altında wr 125 x vardı 8.400e sıfır almış.Motor hakkını son derece veriyor gerçekten kücük cc ama yeteneği büyük.Bence doğru bir seçim allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

Motosikletin sadece cc ile yada kalınlık ile olmadığını supermoto kullanınca anlayabilirsiniz. arkadaşın dediği gibi :mrgreen:
Ayrıca illa ilk motor olarak 125-250 alıp sonra büyütmek zorunda değilsiniz sürekli 250'lik motorda kullanabilirsiniz sizin zevkinize kalmış bişey.

Arkadaşlar o parayla bilmem ne alırım konusuna bence hiç girmeyelim.Zevkler ve renkler tartışılmaz.Bu hafta sonu bir ağabey'im ile 200km kadar dolaştık ve altında wr 125 x vardı 8.400e sıfır almış.Motor hakkını son derece veriyor gerçekten kücük cc ama yeteneği büyük.Bence doğru bir seçim allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Teşekkür ederim inşallah gelecek ay :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
O parayla WR250X alırsın hacı :mrgreen: şaka bir yana aynı kafadanız :cat: yaşasın süpermotocular :queen:
bakalım benimde aklımda onun kardeşi var :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
125x mi? 125 konusunda az çok bilgim var belki yardımcı olurum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst