Ve ben geldim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
36
Selam Arkadaslar

Ben 20 yasında motor hastası bir gencim...

Siteyi gecende tesadufen gordum ve aranıza katılmak istedim ...

Umarım aranızda bana da yer vardır ?? :silent:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin aramızaaa:)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ailemize hoşgeldin :rendeer: Arka saflardan bi yer açın bakalım arkadaşımıza ::piloot:: ::piloot::
[URL=http://imageshack.us][/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
36
Hosbulduk arkadaslar ilginize tsk ederim saoLun

Neden bole bi nick sectin die bi soru geldi ... Nicki 2 yıldır her yerde kullanıorum "Umutsuz wakka " demek umutlu oldugumu dusunmuorum :)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aileye hoş geldin kalıcı olman dileğiyle :bounce:

Mesajınıza resim eklemek için burayı tıklayın

:bestmt: :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
melankholie (sanırım melankoli demek istiyorsun);melankolik yani kara sevdalı anlamı taşır;kara sevdaya tutulan bir insan neden umutsuz vaka olsun ki,dünyada aşktan güzel bir başka şey daha bilmiyorum ben (istisnalar hariç :p ,su içmek,su dökmek,sulu motor vs.vs.:p )
"UMUDUNU YİTİRENİN,KAYBEDECEK BAŞKA BİRŞEYİ YOKTUR" demişti birisi ama kim:silent:
:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
36
crazy_devil' Alıntı:
melankholie (sanırım melankoli demek istiyorsun);melankolik yani kara sevdalı anlamı taşır;kara sevdaya tutulan bir insan neden umutsuz vaka olsun ki,dünyada aşktan güzel bir başka şey daha bilmiyorum ben (istisnalar hariç :p ,su içmek,su dökmek,sulu motor vs.vs.:p )
"UMUDUNU YİTİRENİN,KAYBEDECEK BAŞKA BİRŞEYİ YOKTUR" demişti birisi ama kim:silent:
:rendeer: :rendeer:


demişsin arkadasım ...
Kara Sevda anlamı oldugunu biliorum ki bu nicki almadan her sozlukte anlamına baktım .... + nette yeni degilim webmaster lık yapıorum + bi cok sitede supermodlugum adminlgiim war... bu nick benim her sitede var ben ilk anlam olarak kullandım "umutsuz vakka" umudum olmadıgı icin deiL bana yapılabilecek bisey olmadıgı icin .... Tıpta caresi yok anladın ? :bounce:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:thumright :thumright :thumright :silent: :silent: :silent: Neyse konumuz bu değil.Yinede sadece fikrimi sölemek istedim .Saygıda kusur ettiysek affola:pale: Yanlış anlaşılmak istemem:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst