- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:
hoşgeldin aramıza Uşak Eşme'li hemşehrim....şu an kendisiyle birlikteyim...fotoları yükleriz...:cat:
Umarım aranızda bana da yer vardır ?? :silent: