ömrümde hiç kredi kartım olmadı,bankalara ait sadece iş bkn. hesap kartım var,oda kanun gereği maaşını elden alma devri geçti artık sigortalı işçi çalıştırıyorsan banka hesabına yatırmak zorundasın.yani sadece maaşımı alabilmek için hesap kartım var.haberlerde olsun gazetelerde olsun,kartan para çekme işleri oluyo.mal alıyor gibi görünüyor yanlız malın bedeli kadar para alyıyor,mekan sahibi usulsüz banka cılık yapıp kafasına göre faiz ekleyip müşterinin kartından çekiyor...velhasıl kelam,çalıştığım kuyumcudada böyle bir çark var.müşterilerle tek eleman ben olduğum için durmadan ben yüz göz luyorum,mecburen...
insanların %95' kart batağında.eline bir kart geçiyo okartı iliğine kadar sömürüyo,eeee.bu borcu kim ödicek,hiç durma dostum başka bir bankadan kart edin.o kartan çek bu karta yatır ondan çek buna yatır.derken kart sayısı 6/7/8 çuvalıyoda çuvalıyo.hatta bu yazıyı yazarken bile arada 3 kişinin bu şekilde işini gördüm.allah sonumuzu hayır etsin,benide affetsin