- Katılım
- 16 Kas 2008
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
merhab arkadaslar cok yenıyım. henuz motorum yok ama almak ıstıyorum. Chopper favorım. mütis bır site olmus arkadasları tebrık ederım.
merhab arkadaslar cok yenıyım. henuz motorum yok ama almak ıstıyorum. Chopper favorım. mütis bır site olmus arkadasları tebrık ederım.
Site gerçekten çok iyi bir gruba hitap etmiyor. 1.000 YTL lik motosiklet sahibinden 25.000 YTL lik motosiklet sahiplerine kadar gördüğüm kadarıyla herkes zevkle takip ediyor.
site gerçekten çok iyi bir gruba hitap etmiyor değil hitap ediyor olacak sanırım yoksa cümle çok anlamsız oluyor. doğrumudur
biraz noktalama hatası ve devrik cümle hoş görmek lazım
2 ay önce ilk motorumu (keeway superlight 150) aldım tabi bununla bitmediğini
anında öğrendim motor için zamanlama hatası yaptığımıale:.forumada yaklaşık zamanda üye oldum.ilk mesajımı yazdım doğrusu eeraktan dan başka cevap yazan olmadı. neyse ben motoru yağhaneler özgül motordan aldım yanında 1ixs 1mj kask verdiler tabii açık şimdi ceremesini çekiyorum soğuk rüzgar sesi şiddeti deli gibi hissettiriyor aynı yer bana airoh marka çeneden açılır kaskı 180 ytl ye veriyor birde wiwi marka buldum o 60 ytl ve amcanın söylediği benim yapabileceğim hızda (100 km) wiwi nin kesinlikle tam koruma sağlayacağı.kaliteli ama ucuz mont vs. yorumlarınızı engin bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
![]()
vay vay vay kımler gelmısmerhab arkadaslar cok yenıyım. henuz motorum yok ama almak ıstıyorum. Chopper favorım. mütis bır site olmus arkadasları tebrık ederım.
Site gerçekten çok iyi bir gruba hitap etmiyor. 1.000 YTL lik motosiklet sahibinden 25.000 YTL lik motosiklet sahiplerine kadar gördüğüm kadarıyla herkes zevkle takip ediyor.
site gerçekten çok iyi bir gruba hitap etmiyor değil hitap ediyor olacak sanırım yoksa cümle çok anlamsız oluyor. doğrumudur