Şu anda ''Pişti'' adlı program başladı. Muhteşem dörtlü her haltı konuşur, tartışır şu Mali denen yaratığın yediği haltı tartışmıyorlar. Acaba show tv ye transfer olmasından dolayı mı? :silent: Bu danışıklı dövüş artık midemi çok fena bulandırıyor. Kimse bahsetmiyor elemanın yediği haltı unutturacaklar nede olsa iyi ekmek bırakıyor kanallara ahlak fakiri. Sanat, sanatçının içini iyice boşalttılar. :farao: