Varsa bir Hondan asla çekmezsin (çekemiyeceksin)ondan.

Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Senelerdir böyle sayıp sövüp alıyoruz gene.sonu yok.kızmayı sövmeyi bıraktım artık.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Keşke Nisan ayında şu an kullanmakta olduğum motoru alacağıma az daha koyup Activa S alsaydım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suzukinin indirimi daha bi adam akıllıydı.bu indirimi zaten bayiler yapardı yalan dolan indirim olmuş yine.yamaha dan son vuruşu bekliyoruz bakalım verin 30a mt07 kapısında yatalım sabahlıyalım
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
altın alma honda al diye boşuna demiyorum...
iyiki varsın honda africa twin dct
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
174
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haziran ayında 2018 Crostourer DCT yi Gungor motor 68.500 TL ye bırakıyodu :(

Ahhh ahhh babayi alırım artık :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
174
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuar fiyatlarını bilseniz aklınız oynar inanın

doğrudur lakin Haziran ayında kurlar zirve yapmasa da yukselmişti bayaa,ona ragmen artık kimse Crosstourer ın yuzune bakmadığından mı nedir deli sacması bir fiyata veriyolardı.

2018 AT DCT ile arasında 10 bin Tl fark falan vardı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
doğrudur lakin Haziran ayında kurlar zirve yapmasa da yukselmişti bayaa,ona ragmen artık kimse Crosstourer ın yuzune bakmadığından mı nedir deli sacması bir fiyata veriyolardı.

2018 AT DCT ile arasında 10 bin Tl fark falan vardı
ben iyiki mart ta aldım diyorum kendime
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,996
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bendeki hesap başka; ben 2016 motorumu Mart'ta 24.000'e almayıp dolara yatırsam geçen ay o doları bozup 2018 sıfırını alıyordum. (Ha yazın motorsuz kalmaya değer miydi, yok değmezdi çünkü dolar bozup almadım motorumu. Ama dolar bozup alaydım dolar da beni iyi bozmuştu...)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
1 ) Kredi çekme devri bitti hem oranlar çok yüksek ,hemde artık eskisi gibi herkese vermiyorlar kredi
2) kimse elindeki sıcacık parayı gidip bir motora kolay kolay bence gömmez..

eskiden taksitli kira öder gibi alıyordu millet gözüne gelmiyordu maaşındna falan ödüyordu bir şekil, sıcak parasıda bir köşede duruyordu.. şimdi kimse gidipde bana göre sıcak parasını tiko bir motora yatırmaz..
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
1 ) Kredi çekme devri bitti hem oranlar çok yüksek ,hemde artık eskisi gibi herkese vermiyorlar kredi
2) kimse elindeki sıcacık parayı gidip bir motora kolay kolay bence gömmez..

eskiden taksitli kira öder gibi alıyordu millet gözüne gelmiyordu maaşındna falan ödüyordu bir şekil, sıcak parasıda bir köşede duruyordu.. şimdi kimse gidipde bana göre sıcak parasını tiko bir motora yatırmaz..

20 bin nakitim var gerçekten kıyamıyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Hem üzülüyorum hemde bir yandan aklıma geliyor ucundan dönmüşüm iyiki almışım diye.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Balıkesir honda geçenlerde 1000rr sp yi 99 bine satmış. Çok satılmayan modellerde pazarlık yaparsanız sağlam indirim alabilirsiniz.
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
Bundan 20 sene önce daha çocukken Goldwing'i yollarda görünce babamın maaşıyla hesap yapıp, büyüyünce bunu alıcam, 9 milyar para değil diyordum. Şimdi ev parası, teşekkürler Türkiye.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Nerden nereye,aşırı dram içerir sene 2006
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst