Varmı Atlamak isteyeeennn..

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bennnnnnnnnnnn ben atlamak istiyorum :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
pasam daha once bu yollanmıstı sıteye :)
de ben olayı cozmus dıılım ne yapmaya calısır bunlar :)
herzaman dedıgım gıbı can sıkıntısı nelere kadır allahım :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dishy' Alıntı:
Bennnnnnnnnnnn ben atlamak istiyorum :mrgreen: :queen: :queen:

Arkadaşa bi el atcak yokmu yaw..:mrgreen: :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
beyinsiz adamlar bunlar
adam biraz fizik karıştırır ilk hız ve açı hesaplanır belli bir sapma yüzdesi verilir ve rampa düşüş noktasına göre oraya konulur.
hemen dibine koymuşlar adamda basmış gaza cumburlop arka tarafa nerdeyse öbür tarafa :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
patatessogan' Alıntı:
Düzelince yine atlar bu arkadaş

:queen: :queen: Ne derler alışmış...tan beterdir dimi..:mrgreen: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst