v2 250cc motora nasıl egzos önerirsiniz?

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
orj egzosundan çok az ses çıkıyordu yoksa sesi güzeldi, egzosu söktüm apaçi işi oldu iyi güzelde çok fazla ses var, sesi %20 kısan gp egzoslar var onlardan mı alsam tüp egzos mu alsam??
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Bilmece gibi olmuş:) motor nedir acaba:silent:
iki motor var zaten yurdumuzda. biri 2 zamankı RS250 gp replica, diğeri Hondanın 250cc lik çakma monster ı VTR250
Belki Hyosung da vardır
[url]http://i.hizliresim.com/W1mgOP.png[/url]
Takma bu kadar ya. Egzoz kelimesinden bıktım artık :mrgreen:

beyler motor hyosung gt250 comet alın ne fark eder işte motoru söyledim modeli ne yapcan motora yakışır güzel bir egzos mu bakıcaksınız bana göre
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Egsozla ilgili her soru aklına geldiğinde konu açman takdire şayan 45621. Egsoz konun başarıların devamı :D
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
340
egzozun içine tel sineklik tülü sok sesi biraz azzaltacaktır
http://utlutel.com.tr/mamuller/1f.jpg
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
76
Takili orjinal egsozu actirmayi dene. Bende 250lik Chopper var actirdiktam sonra 1000lik Harley'ler gibi oldu:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst