Bilmece gibi olmuşmotor nedir acaba:silent:
Bilmece gibi olmuşmotor nedir acaba:silent:
iki motor var zaten yurdumuzda. biri 2 zamankı RS250 gp replica, diğeri Hondanın 250cc lik çakma monster ı VTR250
Belki Hyosung da vardır
[url]http://i.hizliresim.com/W1mgOP.png[/url]
Takma bu kadar ya. Egzoz kelimesinden bıktım artık :mrgreen:
Egsozla ilgili her soru aklına geldiğinde konu açman takdire şayan 45621. Egsoz konun başarıların devamı![]()
egzozun içine tel sineklik tülü sok sesi biraz azzaltacaktır
http://utlutel.com.tr/mamuller/1f.jpg
Takili orjinal egsozu actirmayi dene. Bende 250lik Chopper var actirdiktam sonra 1000lik Harley'ler gibi oldu:cherry: