V-Strom mu DL650 mi Derken İnazuma Alan Masum Köylü

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Eski ve yeni sahipler buradayken elcik korumaların marka ve modelini alabilir miyiz? Soğuk havalar beni buna zorladı ayrıca güzel durmuş.

http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-for-dual-road-handguards-Free-shipping/586828528.html
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,
Hayırlı olsun,kazasiz belasiz surusleriniz olsun ..

Cam çok guzel gorunuyor..
 
Katılım
4 Ocak 2017
Mesajlar
125
ahah allahta sizi güldürsün hocam çok güldüm.
bende benzer yollardan geçip sonunda v-strom sahibi olabildim. :)
Artık satsakta yerine koyamıyoruz dünyada petrol bitene kadar v-stromla devam :)
şakası bir yana tekrardan hayırlı olsun çok sevindim inazumada güzeldir.
Ama nakedliği ile uzun yolda v-stromla inanıl kel alaka bir yerde yer alıyor.
Tek ortak noktaları ikisininde gereksiz ağır olması.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Hayırlı uğurlu olsun. Herhalde insanın kendine alabileceği en güzel doğum günü hediyesi budur :cat: Güle güle kullanın.
 
Katılım
12 Ocak 2018
Mesajlar
199
Hayırlı uğurlu olsun malum sitede arada bir ilerde acaba alır mıyım diye takip ettiğim bir modeldir kendisi ve bu çok şık duruyor
Kazasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Hayırlı uğurlu olsun. Gerçekten sadece rutin bakımları yapılırsa 100 bin üzerine çok rahat çıkan bir motosiklet.

Ben de 1 yıl İnazuma kullandım. Bel bükücü hadi onu geçtim paran olsa da bulunamayan yedek parça sorunlarından dolayı sattım. Far çatlamıştı o zamanlar 650 lira dediler. Şimdi 800 lira sanırım. Ama 650 versem de far bulunamadı. Çok elzem değildi öylece kaldı. 300-350 tl bakım masrafları oluyor 6 bin km de bir. Bir de egzosda zırıltı ve performans düşüklüğüyle belli olan katalizör arızası kronik oluyor bu motorda. Sebebi de katalizörün motorun alt konumuna montajından dolayı kaldırım inişlerinde darbe alma riski. Bu konuda dikkatli olmanı öneririm.

Artçılı uzun yollarda bile harika konforu, sıfır titreşimi var. Yakıtı 3,5-4 litre/100 km

Ben sattım, Hero Hunk aldım. Sağlam bir motor bloğu var. Bakımları 50 lira, fiyatı 5 bin lira. Buna karşın Nissin frenler ve Mikuni karburatörü var. Çalınma derdi yok, yürümediği yerde kenara bırakır giderim. :p
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Motoru aldı, bindi,sattı, yenisini aldı, ondan bile hevesini aldı......
Hooorrttt
 
Katılım
4 Ocak 2017
Mesajlar
125
Kim başlattı ulan bu hortu bende gaza gelip yazmışım diyecektim ki..
Fareyi aşağı doğru kaydırırken acaba acaba derken..:santa:
Kendimin başlattığını görünce oluşan utanç hissi.. :thumright
Ne hortlatmışım be.
Afedersiniz arkadaşlar..:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst