Hayırlı uğurlu olsun. Gerçekten sadece rutin bakımları yapılırsa 100 bin üzerine çok rahat çıkan bir motosiklet.
Ben de 1 yıl İnazuma kullandım. Bel bükücü hadi onu geçtim paran olsa da bulunamayan yedek parça sorunlarından dolayı sattım. Far çatlamıştı o zamanlar 650 lira dediler. Şimdi 800 lira sanırım. Ama 650 versem de far bulunamadı. Çok elzem değildi öylece kaldı. 300-350 tl bakım masrafları oluyor 6 bin km de bir. Bir de egzosda zırıltı ve performans düşüklüğüyle belli olan katalizör arızası kronik oluyor bu motorda. Sebebi de katalizörün motorun alt konumuna montajından dolayı kaldırım inişlerinde darbe alma riski. Bu konuda dikkatli olmanı öneririm.
Artçılı uzun yollarda bile harika konforu, sıfır titreşimi var. Yakıtı 3,5-4 litre/100 km
Ben sattım, Hero Hunk aldım. Sağlam bir motor bloğu var. Bakımları 50 lira, fiyatı 5 bin lira. Buna karşın Nissin frenler ve Mikuni karburatörü var. Çalınma derdi yok, yürümediği yerde kenara bırakır giderim.
