İHTİYAR Katılım 29 Mar 2006 Mesajlar 3,903 19 Eyl 2007 Konu Yazar #1 Nasıl asılıyor baksanıza.:bounce: [YT]03VlaYedQyw&mode[/YT] [YT]0UP0WKwMkbo&mode[/YT]
babyboy Katılım 14 Şub 2006 Mesajlar 291 19 Eyl 2007 #3 manyak bişey, eski amerikan arabaları gibi ses çıkartıyor:cat:
denizcimuzaffer Katılım 3 Kas 2006 Mesajlar 2,854 19 Eyl 2007 #5 türbinin akselerasyondaki sesi müthiş :cat: teşekkürler İhtiyar, gözümüz gönlümüz açıldı vallah
aYe Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Haz 2007 Mesajlar 3,875 19 Eyl 2007 #6 İkinci video tırt geldi de birincideki muhteşemmiş, ses içimi gıcıkladı resmen, bu ivmelenme 1000RR da bile yok, on numara olmuş :cat:
İkinci video tırt geldi de birincideki muhteşemmiş, ses içimi gıcıkladı resmen, bu ivmelenme 1000RR da bile yok, on numara olmuş :cat:
E ER6iNbay Katılım 25 Tem 2006 Mesajlar 1,471 19 Eyl 2007 #7 ben bunun canada versiyonunu kullandım bişi dicem... bunun normali bile hasta eder adamı hehehe...
koray gfb Katılım 11 Eki 2006 Mesajlar 691 19 Eyl 2007 #8 gerçektn harika bi motor sesine hasta oldumm
İHTİYAR Katılım 29 Mar 2006 Mesajlar 3,903 19 Eyl 2007 Konu Yazar #9 DARKDIAMOND' Alıntı: O ıslık sesi turbomudur İHTİYAR Abim? Genişletmek için tıkla ... Turboya benzer,aynı aileden kendileri Supercharger diye anılır.Daha yüksek performans sağlar. denizcimuzaffer' Alıntı: türbinin akselerasyondaki sesi müthiş :cat: teşekkürler İhtiyar, gözümüz gönlümüz açıldı vallah Genişletmek için tıkla ... Eeeeee Supercharger farkı hocam.
DARKDIAMOND' Alıntı: O ıslık sesi turbomudur İHTİYAR Abim? Genişletmek için tıkla ... Turboya benzer,aynı aileden kendileri Supercharger diye anılır.Daha yüksek performans sağlar. denizcimuzaffer' Alıntı: türbinin akselerasyondaki sesi müthiş :cat: teşekkürler İhtiyar, gözümüz gönlümüz açıldı vallah Genişletmek için tıkla ... Eeeeee Supercharger farkı hocam.
yorgun 48 Katılım 9 Nis 2007 Mesajlar 534 19 Eyl 2007 #10 Harika....... Dehşet birşey. Benim 250 cc ye olurmu acaba :queen:
SeRHaTeKiNci Katılım 16 May 2006 Mesajlar 1,761 19 Eyl 2007 #11 Gerçekten güzelmiş be.. :cyclopsan Teşekkürler İHTİYAR abi..:rendeer:
S sonix Katılım 16 Mar 2006 Mesajlar 1,077 19 Eyl 2007 #12 mübarek yer jetleri.:cyclopsan Anladım ki Türkiye'de Motosiklet yok.
headhunter251 Katılım 23 May 2007 Mesajlar 1,062 19 Eyl 2007 #13 Müthişti 1. video. 2.si o kadar değil ama idare eder 1.de ses bitiriyo olayı zaten:queen: Eline sağlık İHTİYAR abi:rendeer:
Müthişti 1. video. 2.si o kadar değil ama idare eder 1.de ses bitiriyo olayı zaten:queen: Eline sağlık İHTİYAR abi:rendeer: