V-MAX i hiç böyle görmemiştim

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Nasıl asılıyor baksanıza.:bounce:

[YT]03VlaYedQyw&mode[/YT]

[YT]0UP0WKwMkbo&mode[/YT]
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
manyak bişey, eski amerikan arabaları gibi ses çıkartıyor:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
türbinin akselerasyondaki sesi müthiş :cat:

teşekkürler İhtiyar, gözümüz gönlümüz açıldı vallah:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İkinci video tırt geldi de birincideki muhteşemmiş, ses içimi gıcıkladı resmen, bu ivmelenme 1000RR da bile yok, on numara olmuş :cat:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
ben bunun canada versiyonunu kullandım bişi dicem...
bunun normali bile hasta eder adamı hehehe...
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
mübarek yer jetleri.:cyclopsan

Anladım ki Türkiye'de Motosiklet yok.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Müthişti 1. video. 2.si o kadar değil ama idare eder 1.de ses bitiriyo olayı zaten:queen:

Eline sağlık İHTİYAR abi:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst