v max güzeli vanessa

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
aman yarabbi bu nebiçim bir makinadır hemen sıraya girmeli...:bounce:







 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bu süslü kız aslında güzel değil biliyomusunuz? ilk resimde elleri bizim tornacı osman abinin ellerine benziyo. pek süslü, çokda yakar bu.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
186
VVVVVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:queen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki her iki makinenin fiyatı nedir ayrı ayrı öğrenebilsek. olmadı önce üstündekini alırız sonra altındakini. olmadı altındakini alsak üstüne elbet başka bi makine gelir derseniz o ayrı para biriktirmeye başlayayım şimdiden


:)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Alttaki makinanın Avantajları;

1-İstediğiniz zaman binersiniz,
2-"Yeter artık, çok bindin, biraz dinlenelim" demez,
3-Canınız ne zaman isterse o zaman binersiniz,
4-Başka bir makinaya binerseniz; size bir şey demez,
5-O varken bir hatta bir kaç makina daha alabilirsiniz,
6-Arkadaşlarınızla rahatça paylaşabilirsiniz,
7-Hiç bir zaman elektronik aksamı ağrımaz, sorun çıkarsa da; rahatlıkla değiştirebilirsiniz.
8-Başınızdan attığınızda hiç kimse "Neden yaptın" demez ve Tazminat istemez,
9-...
10-...
...
...
1654-...
1655-Kafanıza göre modifiye yaptırabilirsiniz,
1656-Size -"Bu yan çantaların ve topcasenin modası geçti, yenisini al" demez,
...
...
...
:) :) :)
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
29
benim hayalim budur tam hayal :)

canavarmotor1jy3.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst