Uzun yolda motosikletle yaşanabilecek sıkıntılar

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
https://youtu.be/QU22vBs55v8


Biraz daha bilgiye ihtiyacım var bu konuda.

Özet gecmek gerekirse videoya bakamayacaklar için

-Bujiler degisti yedek buji alındı
-Yag değişti yaza uygun yag kondu
-Lastikler degisti on pilot street arka anlas
-arka fren baltası değişti.



Yanıma yedek buji, debriyaj teli, yedek ampül ve lastik tamir kiti gibi sprey bi kutu aldim. Lastik patlarsa batan şeyi sok. Bunu siboptan iceri sok hepsini sık. Patlağı kapatır ve hava verir pompa vermeme gerek yok sana bosa alma dedi satici. Bende oyle yaptim. Baska nelere ihtiyacim olabilir neler gelebilir başıma.
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Zaten ihtimal kalmamış hepsi tamam yani bos birisi için anahtar+lastik için köpük veya tamir kiti (fitilli) alması yeterli ben 10 senedir hic bir kimseden debriyaj teli gaz teli koptuğunu duymadım ama tavsiye edilir
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
telefonum profilde yazılı.. beni arar mısın?
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
telefonum profilde yazılı.. beni arar mısın?

Tabii. Şuan çalışıyorum iş çıkışı iftar sonrası ararım.

Gayet makul hazırlıkların. Hayırlı yolculuk.

Zaten ihtimal kalmamış hepsi tamam yani bos birisi için anahtar+lastik için köpük veya tamir kiti (fitilli) alması yeterli ben 10 senedir hic bir kimseden debriyaj teli gaz teli koptuğunu duymadım ama tavsiye edilir

Teşekkür ederim. Saydiklarim ve Kiyafetlerim disinda bisey almıyorum o zaman sağ olun.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Lastikler tubeless değilse lastik köpüğü işe yaramıyor.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Lastikler tubeless değilse lastik köpüğü işe yaramıyor.

Tubeless değil iç lastiği var da ben belirttim bunu. Yok yok ise yarar dedi. Tanidigim da bi satıcı simdi ona güvendim bende. Pompayla tamir kiti alacaktim. Cebimi düşündüğü icin yardimci olmaya calisti bunu al 10 tl ye 2 kullanimlik dedi pompaya da gerek yok dedi. Tubeless de işe yarıyor dedi. Yanlış bilgi mi? Yola düşmeden gerekeni yapayım o zaman ben.
 
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
126
Yok yok işe yarar dediyse bile adam keklemiş seni.İç lastikli tekere köpük sıkamazsın tutmaz, tutsa bile allaha emanet gidersin çünkü dış lastikteki delikle yada saplanmış sivri bir cisimle teker yürümez.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bıkmadan usanmadan, 35 km yolu patlak lastik ile 3,5 saatte delen biri olarak, lastik tamir köpeği , yahut ne var ise heybenize doldurun, gerisi boş dava....
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
133
Samyele kopuk sikilmaz hocam sen yanina zimpara yama vs. ekipmani al bisiklet samyeli yamasi yapmasini biliyosan isin kolay olucaktir insallah basina gelmez ama tedbir almak gerek simdiden hayirli yolculuklar
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Samyele kopuk sikilmaz hocam sen yanina zimpara yama vs. ekipmani al bisiklet samyeli yamasi yapmasini biliyosan isin kolay olucaktir insallah basina gelmez ama tedbir almak gerek simdiden hayirli yolculuklar

Samyele kopuk sikilmazmi????

Neysem...

Yokarda yazilani, göz ardı edesin, sözümü tutasin, bir dost.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bana oyle dediydiler yanima aldirmadiydilar:pr:

Pekaala, detay vermedim, kabahat bendenizde, sincik; samyellide ilk patlak nisbeten gücük ise ve anında durup, takoza alıp arka\on lastiğe yük bindirneden, kopuk ilen modahale eder iseniz, sorunsuz, bir sonraki istasyonda/tamirhane de, mudahele edip, sonraki menzilde, iç degisimi, ile yola devam edersiniz.

Ben gimin, pazar gönü( maluum, yurdumuzda, herkes kilisede gonah cijaryirta aq.), istasyondaki kastikciler dahi kapalı olunca.....


Haşılı, kelam tamir köpeğini, yanınızda bulundurun, iptadii yoll yordam ile yola cikilmaz.

Samrelde\ dubless de olsa tamir köpüğü, sırt çantası, yahut, yanınızda olacak, aci tecrübe konusuyor nokta..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst