- Katılım
- 6 Ağu 2012
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
Yaklaşık 250 km'lik bir yola gideceğim. Motorum honda 929 fireblade, akü devirdaym sorunu var normalde kendi kendini şarj etmesi gerekirken etmiyor. Aküyü doldurup yola çıksam acaba yolun yarısında akünün bitme durumu olur mu ? Yolda kalırmıyım. Önerilerinizi bekliyorum...
Not: Akü bittiğinde motor istop edip bir daha çalışmıyor.
Not: Akü bittiğinde motor istop edip bir daha çalışmıyor.