uzun uğraş sonrası aile tamam ekipman önerisi

Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
29
Herkeze merhaba ben 16 yaşındayım Babam tam bir motor fobisi olan insandır

fakat artık kendi paramı tamamladığım için onunla konuştum ve eylülde Antalya’da bulunacağımızdan babama kendi paramla artık motorculuğa adım atmak için bir mobilet alacağımı söyledim 1450 tl gibi bir param var mobiletler ucuz olduğundan 400-500 mobilet geri kalanını ekipmana ayıracağımı söyledim ve bisikeltçi olduğum için babam biraz daha hak verdi ve izin verdi peki sonunda hedefe uşatık ama geri kalan 900-950 liralık ekipmanlar ne olmalı en önemlisi kask sağlam ve uygun olmalı ve eldivenleride unutmayalım babam motoru toplamamda destek olacağını söyledi bilgi verirseniz memnun olurum :cherry:

NOT:LÜTFEN MOBİLETLERLE DALGA GEÇMEYİN İSTABULDA DOĞUP BÜYÜDÜM AMA CLASİCC OLDUĞUNDAN ÇOK HOŞUMA GİDİYOLAR APAÇİ HAREKETLERDE BULUNMAYACAĞIMDAN EMİN OLABİLİRSİNİZ :wiinkk:
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Temel bi motosiklet sonucta biyerden baslamak lazim imkanlar dahilinde bu oluyosa gene şükür bence.En cok paranizi kask ve monta ayirmanizi tavsiye ederim o butce ile 400tl ye kadar kask 200 300 mont 100 civari eldiven 50 100arasi bi dizlik ufak bi pay kalirsa da hemen kisa bi sure sonra eklenerek bi bot alinabilir kask olarak ls2 ff396 bakabilirsiniz mt revenge bakabilirsiniz
Mont icin durt un montlari uygun ve guzel prohel prosev de uygun fiyatli guzel montlara sahip
Eldiven ben spidi flash r kullanıyorum indirimde 100 civari bi fiyata almistim yazlik hala indirim varsa bulabilirsiniz venomun da guzel uygun eldiveni var dizlik olarak prohel venom olabilir bot için fiyatlar biraz yuksek dusuk butce icin botlari pek arastirmadim ona biraz bakinabilirsiniz
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
29
saolun zaman ayırıp bulmuşsunuz ama bir kask 4 milyarın üzerinde benim sadece 950 tl bütçem var
:pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

saolun ls2 benimde aklıma yatan bir kask uygun ve sağlam olduğunu duydum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

niye dalga geçelim ki mobiletle? 50cc bionik çok kullandım.


bilemiyorum mobilet alacağıma sevinince bazı kişiler napıcan hurdayımı taşican tarzı dalga geçici cümleler söyleyince izah etmek istedim

NOT:MOBİLETE SEVİNMEMİN PARA İLE İLGİSİ YOK BABAMIN MOTOR FOBİSİ VAR MOTOR ALDIRTMIYODU BENDE BU İNADINI KIRDIM SEVİNCİM BU YÖNDEN VE KLASİKLERİ SEVİYORUM :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
sen mobileti boşver yarı otomatik cub al daha güzel yolda bırakmaz her yerde parçası var az yakar çok kaçar
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
29
sen mobileti boşver yarı otomatik cub al daha güzel yolda bırakmaz her yerde parçası var az yakar çok kaçar


Alabilsem alıcam ama deiğim gibi baba biraz motosiklete soğuk bu mobileti bile işte klasik sevgim ve param var muhabeti ile açtık emin olun izin olsa çakardım cbf
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
O paralara ne şekil bisikletler var, daha 16'sın ya. Git bi audi bisiklet al olum ne mobileti.
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
397
çocuk hevesli arkadaşlar. bize hayırlı olsun demek düşer. inşallah istediğini alır mutlu olur keyifle binersin kardeşim
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Ben mobiletlere bayılıyorum. Koyacak yerim olsa bir tane koyardım kapının önüne :) Herkesin kendi zevkine..

Günü gelir insallah bahcedeki çiçekler gibi ilgilenecegim ciceklerimle.. biri de mobilet olacak :))

Ekipmanlarini tamamlarken bedenini dogru durust tam olarak belirle ve internetten diye indirimde iken yavaş yavaş tamamla derim.

Ben 600 kusur tl çizmeyi 300 e kapattim :)
Kask 400 du 250 ye kapattim:))
Eldiven 175 tl dı. 70 tl ye kapattim:))
Pantolon net fiyati hatirlamiyorum ama 550 imis guncel fiyat netten baktim, onda sans 50 tl indirimle oldu artık :) mübarek fiyatları düşmüyor pek fazla.

Yeni aldığım mont 250 idi 150ye aldım.
Eğer izmitte isen baserlere git , orada da güzel indirim yapıyorlar. Ya da ara telefondan konuş al indirim sipariş et , derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
29
O paralara ne şekil bisikletler var, daha 16'sın ya. Git bi audi bisiklet al olum ne mobileti.

zaten bisiklet yarışcısıyım yani bisikletim var o konuda sorun yok ben motor sevdalısıyım ve bu yola baş koymak istedim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

Ben mobiletlere bayılıyorum. Koyacak yerim olsa bir tane koyardım kapının önüne :) Herkesin kendi zevkine..

Günü gelir insallah bahcedeki çiçekler gibi ilgilenecegim ciceklerimle.. biri de mobilet olacak :))

Ekipmanlarini tamamlarken bedenini dogru durust tam olarak belirle ve internetten diye indirimde iken yavaş yavaş tamamla derim.

Ben 600 kusur tl çizmeyi 300 e kapattim :)
Kask 400 du 250 ye kapattim:))
Eldiven 175 tl dı. 70 tl ye kapattim:))
Pantolon net fiyati hatirlamiyorum ama 550 imis guncel fiyat netten baktim, onda sans 50 tl indirimle oldu artık :) mübarek fiyatları düşmüyor pek fazla.

Yeni aldığım mont 250 idi 150ye aldım.
Eğer izmitte isen baserlere git , orada da güzel indirim yapıyorlar. Ya da ara telefondan konuş al indirim sipariş et , derim.

saolun bende ekipman kısmına takıldım zaten mobilet bile olsa tehlike her zaman gelebiliyo malesef istanbuldayım izmit biraz zor
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Burası ne iğrenç biyer olmuş ya.Valla yazmıyım yazmıyım dedim ama tutamadım kendimi.Adam sıkıntısını yazmış bilgi almak istediği şeyi yazmış.Topicle alakalı olmayan mesajlar türemiş altında.Konuyla alakalı bilgin varsa yaz aydınlat.Yoksa da kapat başka konuya bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst