- Konu Yazar
- #1
Herkeze merhaba ben 16 yaşındayım Babam tam bir motor fobisi olan insandır
fakat artık kendi paramı tamamladığım için onunla konuştum ve eylülde Antalyada bulunacağımızdan babama kendi paramla artık motorculuğa adım atmak için bir mobilet alacağımı söyledim 1450 tl gibi bir param var mobiletler ucuz olduğundan 400-500 mobilet geri kalanını ekipmana ayıracağımı söyledim ve bisikeltçi olduğum için babam biraz daha hak verdi ve izin verdi peki sonunda hedefe uşatık ama geri kalan 900-950 liralık ekipmanlar ne olmalı en önemlisi kask sağlam ve uygun olmalı ve eldivenleride unutmayalım babam motoru toplamamda destek olacağını söyledi bilgi verirseniz memnun olurum :cherry:
NOT:LÜTFEN MOBİLETLERLE DALGA GEÇMEYİN İSTABULDA DOĞUP BÜYÜDÜM AMA CLASİCC OLDUĞUNDAN ÇOK HOŞUMA GİDİYOLAR APAÇİ HAREKETLERDE BULUNMAYACAĞIMDAN EMİN OLABİLİRSİNİZ :wiinkk:
fakat artık kendi paramı tamamladığım için onunla konuştum ve eylülde Antalyada bulunacağımızdan babama kendi paramla artık motorculuğa adım atmak için bir mobilet alacağımı söyledim 1450 tl gibi bir param var mobiletler ucuz olduğundan 400-500 mobilet geri kalanını ekipmana ayıracağımı söyledim ve bisikeltçi olduğum için babam biraz daha hak verdi ve izin verdi peki sonunda hedefe uşatık ama geri kalan 900-950 liralık ekipmanlar ne olmalı en önemlisi kask sağlam ve uygun olmalı ve eldivenleride unutmayalım babam motoru toplamamda destek olacağını söyledi bilgi verirseniz memnun olurum :cherry:
NOT:LÜTFEN MOBİLETLERLE DALGA GEÇMEYİN İSTABULDA DOĞUP BÜYÜDÜM AMA CLASİCC OLDUĞUNDAN ÇOK HOŞUMA GİDİYOLAR APAÇİ HAREKETLERDE BULUNMAYACAĞIMDAN EMİN OLABİLİRSİNİZ :wiinkk: