Hyo Gt 250 Tavsiye ederim.. Temizini bulursan eğer cbr den daha kalıplı. Daha tatminkar eder seni. İnsan heybetinden korkuyor

Kimseye inandırmadım 250 lik olduğuna

Gt 250 R da olur. Racing istiyorsan makina odur =) Cbr iyi güzel kaliteli ama kalıp yok. 125 likle neredeyse aynı. Tekerin düz bassın hoş geldin =) Saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
Hyo Gt 250 Tavsiye ederim.. Temizini bulursan eğer cbr den daha kalıplı. Daha tatminkar eder seni. İnsan heybetinden korkuyor

Kimseye inandırmadım 250 lik olduğuna

Gt 250 R da olur. Racing istiyorsan makina odur =) Cbr iyi güzel kaliteli ama kalıp yok. 125 likle neredeyse aynı. Tekerin düz bassın hoş geldin =) Saygılar...
Twister da kronik sorunlar var diye duydum sağdan soldan. İkinci elinde de az km li bulmak çoooooook ZOOOORRR !!! En az km leri 50000

Bide Gt 250 ile yanyana koyunca Bisiklet gibi kalıyor

Tercihte yorumda senin yine