uzun süredir tanışmak istiyodum kısmet bu güneymiş :)

Katılım
23 Tem 2012
Mesajlar
11
herkeze iyi geceler öncelikle 17 yaşındayım ehliyetim cebimde :) bu sürede bir çok motosiklet kullandım rx 135 ten tutunda en büyüğü cbf 500 dü oda 5 dakka en fazla korkup bir daha gaz teline dokunmadım :) motor arayışı içindeyim twister alıcam ( yağ yakma sorunu olduğu için beni caydırıyo açıkcası önerilerinizide alabilirim bu konuda ) yada sıfır cbr 250 iyi geceler tekrardan abilerim ablalarım :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hosgeldin once ekipmanlar guvenli surus egitim en son cbr 250 r uygundur.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Hyo Gt 250 Tavsiye ederim.. Temizini bulursan eğer cbr den daha kalıplı. Daha tatminkar eder seni. İnsan heybetinden korkuyor :) Kimseye inandırmadım 250 lik olduğuna :) Gt 250 R da olur. Racing istiyorsan makina odur =) Cbr iyi güzel kaliteli ama kalıp yok. 125 likle neredeyse aynı. Tekerin düz bassın hoş geldin =) Saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

herkeze iyi geceler öncelikle 17 yaşındayım ehliyetim cebimde :) bu sürede bir çok motosiklet kullandım rx 135 ten tutunda en büyüğü cbf 500 dü oda 5 dakka en fazla korkup bir daha gaz teline dokunmadım :) motor arayışı içindeyim twister alıcam ( yağ yakma sorunu olduğu için beni caydırıyo açıkcası önerilerinizide alabilirim bu konuda ) yada sıfır cbr 250 iyi geceler tekrardan abilerim ablalarım :)

Hyo Gt 250 Tavsiye ederim.. Temizini bulursan eğer cbr den daha kalıplı. Daha tatminkar eder seni. İnsan heybetinden korkuyor :) Kimseye inandırmadım 250 lik olduğuna :) Gt 250 R da olur. Racing istiyorsan makina odur =) Cbr iyi güzel kaliteli ama kalıp yok. 125 likle neredeyse aynı. Tekerin düz bassın hoş geldin =) Saygılar...


Twister da kronik sorunlar var diye duydum sağdan soldan. İkinci elinde de az km li bulmak çoooooook ZOOOORRR !!! En az km leri 50000 ;) Bide Gt 250 ile yanyana koyunca Bisiklet gibi kalıyor :) Tercihte yorumda senin yine ;)
 
Katılım
23 Tem 2012
Mesajlar
11
Hyo Gt 250 Tavsiye ederim.. Temizini bulursan eğer cbr den daha kalıplı. Daha tatminkar eder seni. İnsan heybetinden korkuyor :) Kimseye inandırmadım 250 lik olduğuna :) Gt 250 R da olur. Racing istiyorsan makina odur =) Cbr iyi güzel kaliteli ama kalıp yok. 125 likle neredeyse aynı. Tekerin düz bassın hoş geldin =) Saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------



Hyo Gt 250 Tavsiye ederim.. Temizini bulursan eğer cbr den daha kalıplı. Daha tatminkar eder seni. İnsan heybetinden korkuyor :) Kimseye inandırmadım 250 lik olduğuna :) Gt 250 R da olur. Racing istiyorsan makina odur =) Cbr iyi güzel kaliteli ama kalıp yok. 125 likle neredeyse aynı. Tekerin düz bassın hoş geldin =) Saygılar...


Twister da kronik sorunlar var diye duydum sağdan soldan. İkinci elinde de az km li bulmak çoooooook ZOOOORRR !!! En az km leri 50000 ;) Bide Gt 250 ile yanyana koyunca Bisiklet gibi kalıyor :) Tercihte yorumda senin yine ;)

Aslında Gt 250 daha sert basıyodu ama son 250 cc karşılaştırmasına baktıktan sonra fikrim değişti ikisinide kullanmadan bişey diyemem ön yargılıda olmak istemem tabi :)
herkeze teşekkür ederim ekipmanları fiyat olarak bakıyorum anes motor olsun yolda gördüğüm mağazalara dahi girip fiyat bilgi alıyorum fiyat performans olarak en iyilerini araştırıyorum yaza motorsuz korumasız kimse kalmaz inş :)
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
0
Merhaba Arkadaşlar,uzun yıllardır istediğim ama bu yaşıma kadar gerçekleştirme fırsatı bulamadığım tutkumu nihayet bu gün hayata geçirdim,Merhaba...
İkinci el aldığım kanuni Seyhan 150 2012 model ve 2100 km de olmasına rağmen ,arkadaş özensiz kullandığından yaşından biraz fazla gösteriyordu,Üzerinize afiyet meslek hastalığı titizimdir biraz,az bir araştırmayla üzerine yapışan hafif pas ve su lekelerini çok uygun ama çok başarılı bir temizlikle ilk günkü haline getirdim,bunuda sizlerle paylaşmak istedim.bilmeyenler bilenlerle paylaşsınki bilgi yayılsın dimi, hemen her markette bulabileceğiniz "Bref" marka sprey temizleyici(üzerinde pas lekelerine etkili yazan)http://www.hepsiburada.com/liste/bref-banyo-sprey-500-ml-/productDetails.aspx?productId=zyhen100271394&categoryId=60001089 bu linkteki ürün unutmayın pas lekelerine etkli olan.. Sıkın dıiş fırçası ile ovalayın ve bol köpüklü su ile yıkayıpr durulayın olay budur,üzerinede bir pasta attınızmı yaptığınız uygulama uzun soluklu olur, tanıştığımıza memnun oldum Hoşçakalın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst