- Katılım
- 13 Haz 2016
- Mesajlar
- 4,216
Gidona bağlama titreşim yapar kaliteli kayıt olmaz hem de park ettiğinde tak çıkar sorun olur.Değerli arkadaşlar bende de sjcam sj4000 var, hobi amaçlı çekimler için almıştım.
Bu cihazı güvenlik amacıyla sürekli kullanmak istiyorum, bu durumda motorun neresine monte edeyim dersiniz?
iyi görüş açısı için Sol veya sağ gidon olur mu?
En iyisi internette arat, aksiyon kamera telefon tutucu boyun askısı diye ona takarsın. Hem titreşimde olmaz hem tak çıkarda yapmazsın.
Fps 30 ayarla, pili çıkar powerbank tak, powerbankı da montun cebine koy. Dört dörtlük olur. Birde bu kamera da döngü kayıt var mı bilmiyorum hafıza doldukça ilk kayıtı siliyor böylece hafıza kartın kapasitesine bağlı son dört beş saat hep hafıza da kalıyor.