Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Tem 2008
- Mesajlar
- 173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musa bey naptınız o cesaret sızde var siz yeterkı ıstıyın:=)
..uzun yolculuklarda cbf 150 nin selesi malum yerini çok ağrıtır öyleki koltukta koyacak yer bulamassın ağrısından :mrgreen: bana kalırsa bide minder vs. gibi bişi al bide polarize güneş gözlüğü ha birde 5 mt. ince halat al olaki yolda çekme yada çekilme durumun olabilir.. kısmet olursa 5 ağustosda senin gittiğin rotadan egeyi gezmeyi planlıyorum yaklaşık 10 gün motosiklet tepesinde 3000 km yol katedecem. egede belki biryerde karşılasırız umarım arkadaşım yolun açık olsun güzel seyahatler sana :cat:
valla farım motosikletim çalıştıgın andan itibaren açık,elimde degil gündüz uzunlarla gidiyorum ki görsün millet beni:queen:arkadaşım hayırlı yolculuklar dikkatli git gel.... zaman zaman FaRlarını Acık Tutarak Seyir Halinde Git.. Sürekli Acık Tutma ama...![]()
musa abey sana dedi galiba abla, yoksa bana mı dedi ?:cyclopsanmusa bey naptınız o cesaret sızde var siz yeterkı ıstıyın:=)![]()
olur ama seni koca antalyada bulma zor olur sen en iyisi mi beni antalya tabelasının altında bekle, ben gelince haber veririm sana :queen:gelmsıken bızede ugra antalyaya...cıdden ....
yolun açık olsun kuzen..
kazasız belasız bir gezi olamsı dileğiyle iyi gezmeler. eskişehirden geçerken el sallarsın artık
buarada benim motorun kısa farı herdaim açık motor kapalı olsa bile. bi sorun olurmu.
sanırım bu mt rekoru olacakyalnız iki telefon neden?






saolasın ahmet..:wiinkk:helal sana cihan yolun açık olsun
Abi gezi rotan çok güzel.Yanına hiç zincir yağı aldınmı?