Uzun Ince Bir Yola çıkıyorum ( 2500 Km )

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musa bey naptınız o cesaret sızde var siz yeterkı ıstıyın:=):p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
..uzun yolculuklarda cbf 150 nin selesi malum yerini çok ağrıtır öyleki koltukta koyacak yer bulamassın ağrısından :mrgreen: bana kalırsa bide minder vs. gibi bişi al bide polarize güneş gözlüğü ha birde 5 mt. ince halat al olaki yolda çekme yada çekilme durumun olabilir.. kısmet olursa 5 ağustosda senin gittiğin rotadan egeyi gezmeyi planlıyorum yaklaşık 10 gün motosiklet tepesinde 3000 km yol katedecem. egede belki biryerde karşılasırız umarım arkadaşım yolun açık olsun güzel seyahatler sana :cat:

tabi birbirimizi tanırsak diyelim ama belli olmaz tabi.
sel için minder de alacagım teşekkürler,güneş gözlügüm kaskımda mevcut,
arkadaşım hayırlı yolculuklar dikkatli git gel.... zaman zaman FaRlarını Acık Tutarak Seyir Halinde Git.. Sürekli Acık Tutma ama... :)
valla farım motosikletim çalıştıgın andan itibaren açık,elimde degil gündüz uzunlarla gidiyorum ki görsün millet beni:queen:
musa bey naptınız o cesaret sızde var siz yeterkı ıstıyın:=):p
musa abey sana dedi galiba abla, yoksa bana mı dedi ?:cyclopsan
gelmsıken bızede ugra antalyaya...cıdden ....
olur ama seni koca antalyada bulma zor olur sen en iyisi mi beni antalya tabelasının altında bekle, ben gelince haber veririm sana :queen:
cep numarası ver gelince ararım işin yoksa gelirisn zaten antalyada denize girmeden dönmem
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
kazasız belasız bir gezi olamsı dileğiyle iyi gezmeler. eskişehirden geçerken el sallarsın artık:)

buarada benim motorun kısa farı herdaim açık motor kapalı olsa bile. bi sorun olurmu.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
kazasız belasız bir gezi olamsı dileğiyle iyi gezmeler. eskişehirden geçerken el sallarsın artık:)

buarada benim motorun kısa farı herdaim açık motor kapalı olsa bile. bi sorun olurmu.

olur el sallarım
benim cbf 150 nin de her daim açık kısalar uzunlar ise istege baglı:cat:
hiçbir sorun olmaz ama orjınal ise tabi
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
sanırım bu mt rekoru olacak :) yalnız iki telefon neden?

yedek olsun diye tedbiri elden bırakmamak lazım olurya şarzı biter, bozulur felen.
mt rekoru olacagını sanmıyorum benden çok km yapanlar var,ama tabi aynı rotada degil, farklı rotalarda :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
evet arkadaşlar sabah saat 5 de çalan telefonum ile yola koyuldum
ilk önce bursa



sonrası balikesir:



sonrası manisa


ve şimdiki durak ise izmir:


şimdlik 525 km yol yaptım.istanbuldan aldıgım benzin izmire kadar yetti tabi 100 km hızı geçmez isem yeter tabi
yani 76 kuruş yakmışım km de vayyy bee helal bana 76 kuruş hemde uzun yolda.

işte formül maksimum ve minimum 100 km sabit hız.





son resim ise izmir merkezden neresi oldugunu bende bilmiyorum valla.



gelişmeler devam edicek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst