kraljames Katılım 5 May 2006 Mesajlar 588 3 Eki 2006 #21 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. gerçektende güzel resimler hele ki ilki çok hoşuma gitti ellerine sağlık yapanların paylaşım için tşkler...
gerçektende güzel resimler hele ki ilki çok hoşuma gitti ellerine sağlık yapanların paylaşım için tşkler...
yasin08 Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 388 3 Eki 2006 #22 mavi ve yeşil renkli motorlara bittim! çok güzel
aydınlı Katılım 9 Eyl 2006 Mesajlar 276 3 Eki 2006 #23 valla tek kelimeyle HARİKA.helal olsun valla:cat:
myheart Katılım 16 May 2006 Mesajlar 2,633 3 Eki 2006 #24 adamlar yapıolar ya teknoloji ellerinde bizim ise coook uzaklarda :silent:
reDragon Katılım 10 Eki 2005 Mesajlar 512 3 Eki 2006 #26 rüyalara giren motorlardan olmuş ya bunlar:mrgreen:
MadBikerMert Katılım 29 Eyl 2006 Mesajlar 123 3 Eki 2006 #29 cok fazla motor yapmıslar adamlar nos ' lar falan olayı iyice koparmıs bunlar..
E ER6iNbay Katılım 25 Tem 2006 Mesajlar 1,471 5 Eki 2006 #30 verdiği sayfadaki movie lere bakan oldu mu arkadaşlar... pocket bike yarışları müthiş... komedi direk hehehe..
verdiği sayfadaki movie lere bakan oldu mu arkadaşlar... pocket bike yarışları müthiş... komedi direk hehehe..
fahricin Katılım 30 May 2003 Mesajlar 82 5 Eki 2006 #31 Hepside çekirgeye benziyo arkadaşlar. Özellikle yeşil olanı. Ama takdire şayan çalışmalar olmuş. Tebrik ederim. Nede olsa okumuş çocuklar.
Hepside çekirgeye benziyo arkadaşlar. Özellikle yeşil olanı. Ama takdire şayan çalışmalar olmuş. Tebrik ederim. Nede olsa okumuş çocuklar.
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 5 Eki 2006 #32 İlginç yaa okadar parayı bulsam daha güzel bi motora yapardım
samimcakir Katılım 30 Mar 2006 Mesajlar 41 13 Eki 2006 #33 Mükemmel olmuş.Adamların ellerine sağlık valla...:mrgreen:
teknoali Katılım 3 May 2008 Mesajlar 1,330 14 Eki 2008 #34 manyak yapmışlar ya.Hele o tel jant ve repsol yazılı olan...Ah para olcak.....