uykusu kaçanlara: gece yarısı fıkrası

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
- iyi ki düğünümüzü belçika da yapalım demişsin goncagül
- güzel oldu, değil mi muhittin?
- evet canım, herkes dışarda evleniyor, bizim neyimiz eksik?
- beni kırmadığın için teşekkür ederim.
- sen istersin de ben yapmam mı bitanem?
- muhittin, sana geçmişimle ilgili bir şey anlatmak istiyorum.
- önce duvağını çözseydik goncagülüm.
- çözeriz, dur bi... çok önemli bu.
- e, ama sırası mı şimdi? neyse, anlat bari.
- ben küçükken tecavüze uğradım.
- çok üzüldüm bebeğim. ama şu an kendini iyi hissediyorsan önemli değil.
- şimdi iyiyim de bunları bilmen lazım.
- yakınlarından biri tarafından mı?...
- yok, bi bakkal vardı bizim mahallede...
- bakkal mı?
- evet. elma şekeri satıyordu, güzel çikolatalar filan.
- eee?
- işte, bi gün bana, tarık depoya gelsene dedi.
- tarık kim?
- anlatacağım bi tanem, sakin ol bi.

:sunny:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
allllah ne uyku kaldı ne bişi bu ne ya yandın oğlum muhittin uzun bir gece olacak belli DİLİNE SAĞLIK
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Chatnoir uyumayı planlıyordum diktin bizi bilgisayar başına şimdi ssabaha kadar :bounce:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bu fıkradan ben tek bi ders çıkardım.
1 - kesinlikle bir şey içerken fıkra okuma!!! hele kahveyle asla :queen:
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
9
süpermiş yaaaaa :queen: :queen: :queen: :queen: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
ChatnoiR, Abicim bu sabahleyinde uyku açıyo :queen: :thumleft: :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst