uykularım kaçıyor artık

Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
2 hafta önce cbr250 siparişi verdim geldi gelicek derken
honda bombayı patlattı...

9900 tl...

ruhsat falan filan derken bana en aşağı 10800 tl...

şimdi de bir çare diye nette dolanırken gt250 r çarptı gözüme...

şekil o biçim...
gerisini bilmiyorum
tecrübe namına çok bişeyim yok bir iki cbf 150 kullanmışlığım var ama
trafikte hiç vitesli kullanmadım...
cbr250 kolay dedikleri için gözüme kestirmiştim
içim rahattı
ama gt250r daha iri,oturuş pozisyonu daha zor

bide altın elbiseli adamın fikrini alıym dedim

fren yok diyo adam... :sunny:
fren yoksa nasıl başlangıç motoru oluyoki anlamadım :silent:
amortisörlere de sövmüş... :(


vay arkadaş tam kararımı verdim derken hondadan bi çelme yedim hala kendimi toparlayamadım

durduk yere ne zam yaparsın be adam ...... :pr:

lafı çok uzattım dimi...

özetle 1.75 boyunda 85 kg ağırlığında
tecrübe namına bildiklerini trafikte honda kinetic (1 hafta kadar işe gidip geldim),kuytu köşelerde cbf 150(yanlızca birkaç sefer) ye borçlu biriyim...
son olaylar nedeniyle hondaya karşı bi gıcıklık oluştu
gt250r alsam mı almasam mı bilemedim..:pale:

karar vermemde bana yardımcı olabilirseniz sevinirim....
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Al ikinci el bir ybr esd en az bir yıl kullan. Satarsan zarar etmezsin, düşersen motosikletten yana zarar etmezsin.
Seni cbr250 almaya iten sebepleri, cebinden çıkan parayı tekrar gözden geçir derim. Cbr250 hep orada her zaman alabilirsin ama ilk aldığın motosiklet olmasına değer mi ?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
cbr125cbr a katılıyorum, ybr esd iyi bir tercih olur, hem ekonomik olarak rahat olursun, hemde tecrübe kazanırsın.
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
yazık okadar para warme kanuni windy 125 al 1 sene bin tecrube kazan sonra hyosung gt250r alırsın rahatına bakarsın tabi hyosung un en az kilometrelisini al
 
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
cbr125cbr , c3nk tavsiyeleriniz için teşekkürler ama

benim ailemi motor almaya ikna etmem bayaaaaaa bi zor oldu(yaklaşık 5 yıldır uğraşıyorum)

şimdi hazır ikna etmişken iyi bişey alıym istiyorum
çünkü biliyorum ki babam motor büyütmeme hayatta razı gelmez
bitane var yenisini napıcaksın onun yerine gel sana araba alalım
gibi bir yaklaşım içerisine girer(ben hafif yokladım tamı tamına yaklaşımı bu yöndeydi)

dolayısıyla bende madem bi tane alıcam ömürlük olsun şehir içinde ayda yılda bir de şehir dışında beni tatmin etsin, keşke dedirtmesin istiyorum...

sorum gt250r bana keşke dedirtirmi ???

not:2. el düşünmüyorum olucaksa sıfır olsun başım ağrımasın...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Sıfır aynı para değil mi? O zaman neden hyo? Tamam hyo kesinlikle dandik bir makine değil. Çin işi alacağına hyo al daha iyi ama asla bir japon da değil ne yazık ki. Bence 2. el 2011 falan hyo al derim. Sıfıra yakın olsun.
 
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
Sıfır aynı para değil mi? O zaman neden hyo? Tamam hyo kesinlikle dandik bir makine değil. Çin işi alacağına hyo al daha iyi ama asla bir japon da değil ne yazık ki. Bence 2. el 2011 falan hyo al derim. Sıfıra yakın olsun.

aslında gt250r düşünmemin bir nedenide 10-12 ay taksit sıfır faiz kampanyası tahmini 10500 e gelicek bana gtr ama
hondada böyle bişey yok 2. eldede yok...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk motor cbr250 bence almadığın, almayacağın iyi olmuş..
olası bir yan yatmada, düşmede masrafın evraklara harcadığın mevlayı geçebilir..
hyosungda tavsiye etmem, hele enjeksiyonlu modeli.. beynini değiştirmen gerekirse 2.el ybr fiyatı kadar masrafın olabilir..
illa racing tip istiyorum, kurye gibi sevmiyorum ybr fln diyen arkadaşlarımızdansan hiç olmazsa sezonun yarısına kadar, 2-3 ay koruma demirli, 2.eli kuvvetli bir communater kullan,
daha sonra artmış tecrüben sana herkesten çok yardımcı olur, oturuş pozisyonu gibi konularda..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
2 hafta önce cbr250 siparişi verdim geldi gelicek derken
honda bombayı patlattı...

9900 tl...

ruhsat falan filan derken bana en aşağı 10800 tl...

şimdi de bir çare diye nette dolanırken gt250 r çarptı gözüme...

şekil o biçim...
gerisini bilmiyorum
tecrübe namına çok bişeyim yok bir iki cbf 150 kullanmışlığım var ama
trafikte hiç vitesli kullanmadım...
cbr250 kolay dedikleri için gözüme kestirmiştim
içim rahattı
ama gt250r daha iri,oturuş pozisyonu daha zor

bide altın elbiseli adamın fikrini alıym dedim

fren yok diyo adam... :sunny:
fren yoksa nasıl başlangıç motoru oluyoki anlamadım :silent:
amortisörlere de sövmüş... :(


vay arkadaş tam kararımı verdim derken hondadan bi çelme yedim hala kendimi toparlayamadım

durduk yere ne zam yaparsın be adam ...... :pr:

lafı çok uzattım dimi...

özetle 1.75 boyunda 85 kg ağırlığında
tecrübe namına bildiklerini trafikte honda kinetic (1 hafta kadar işe gidip geldim),kuytu köşelerde cbf 150(yanlızca birkaç sefer) ye borçlu biriyim...
son olaylar nedeniyle hondaya karşı bi gıcıklık oluştu
gt250r alsam mı almasam mı bilemedim..:pale:

karar vermemde bana yardımcı olabilirseniz sevinirim....
benim motoru bi test etsin fren varmı yokmu görücek hyoculardan özür diliycek :)

---------- Post added at 03:18 ---------- Previous post was at 03:11 ----------

yazık okadar para warme kanuni windy 125 al 1 sene bin tecrube kazan sonra hyosung gt250r alırsın rahatına bakarsın tabi hyosung un en az kilometrelisini al
bu yaklaşım yüzünden sahibinden.comda hyo alınamaz oldu sizin gibi sabit görüşlüler yüzünden habire km reler düşürülüyor 10bin km it gibi kullanışmış motor yerine 30bin km düzgün yağına suyuna dikkat edilerek kullanışmış motor daha iyidir lütfen böle km takıntıları yapmayalım bu yüzden piyasa oluştu girin bakın 30binde hyo varmı sahibindende yok aslında orda ki 10.000km dekiler 4-5inci 10binlerindeler pehh

cbr125cbr , c3nk tavsiyeleriniz için teşekkürler ama

benim ailemi motor almaya ikna etmem bayaaaaaa bi zor oldu(yaklaşık 5 yıldır uğraşıyorum)

şimdi hazır ikna etmişken iyi bişey alıym istiyorum
çünkü biliyorum ki babam motor büyütmeme hayatta razı gelmez
bitane var yenisini napıcaksın onun yerine gel sana araba alalım
gibi bir yaklaşım içerisine girer(ben hafif yokladım tamı tamına yaklaşımı bu yöndeydi)

dolayısıyla bende madem bi tane alıcam ömürlük olsun şehir içinde ayda yılda bir de şehir dışında beni tatmin etsin, keşke dedirtmesin istiyorum...

sorum gt250r bana keşke dedirtirmi ???

not:2. el düşünmüyorum olucaksa sıfır olsun başım ağrımasın...
gt250r gerek tipi gerek çift silindir oluşu gerek ön deki çift diski ile sana keşke hyomu alsaydım dedirtir aynı zamanda bir gün hyosu olan bir arkadaşın tarafından geçilince moral bozukluğuda yapar

Sıfır aynı para değil mi? O zaman neden hyo? Tamam hyo kesinlikle dandik bir makine değil. Çin işi alacağına hyo al daha iyi ama asla bir japon da değil ne yazık ki. Bence 2. el 2011 falan hyo al derim. Sıfıra yakın olsun.
neden hyo çünkü tek değil çift silindir çünkü daha güçlü çünkü daha racing daha çekici siz sıfırı aynı para olan alete sırf honda die okadr para bayılırsanız bende kanuni disbiritörlüğünü görmezden gelir daha çok zevk alırım kusura bakmayında 250cc ve altında ben hondanın gerçek kalitede üretim yaptığına eski bir hondacı olarak inanmıyorum honda alırsam 600lüğü 1000liği içindir
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
alper yorumun için teşekkürler

gt250r hava-yağ soğutmalıymış uzun yolda sıkıntı olur mu acaba,bide amortisörleri yeni başlayan biri için yeterince güvenilir mi, virajlar da sıkıntı olur mu?

yardımcı olursan sevinirim...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
alper yorumun için teşekkürler

gt250r hava-yağ soğutmalıymış uzun yolda sıkıntı olur mu acaba,bide amortisörleri yeni başlayan biri için yeterince güvenilir mi, virajlar da sıkıntı olur mu?

yardımcı olursan sevinirim...
uzun yolda sıkıntı çıkarmazda yoğun trafikte vites geçişleri sertleşebilir ama cbrda alsan oda su soğutmalı olduğu için fan açıcak ama gönül rahatlığı ile istanbuldan -g.antepe temmuz sıcağında gidebilirsin tık demez---benim ilk motorum değil o yüzden yeni başlıyan gözüyle bakamasamda amortisörlere bana gayet iyi gibi geliyor zira 250cc sınıfında ön amortisör ters çatal olan bi hyosung var barkın bayoğlunun test ettiği hyo 2008 model karbüratörlü ve karbüratör ayarı bozuk iyi bakım görmemiş bi motordu sahibini tanıyorum şuanki o motoru ele alarak konuşmamamız lazım zira senin alıcağın motor sıfır 2012 olucağından o motordan çok farklı olucak 2 motoruda sürsen bunların biri hyosung değil dersin çünkü hyosung geliştirilen bi model 2006 sı ile 2012 si arasında cok fark var
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
uzun yolda sıkıntı çıkarmazda yoğun trafikte vites geçişleri sertleşebilir ama cbrda alsan oda su soğutmalı olduğu için fan açıcak ama gönül rahatlığı ile istanbuldan -g.antepe temmuz sıcağında gidebilirsin tık demez---benim ilk motorum değil o yüzden yeni başlıyan gözüyle bakamasamda amortisörlere bana gayet iyi gibi geliyor barkın bayoğlunun test ettiği hyo 2008 model karbüratörlü ve karbüratör ayarı bozuk iyi bakım görmemiş bi motordu sahibini tanıyorum şuanki o motoru ele alarak konuşmamamız lazım zira senin alıcağın motor sıfır 2012 olucağından o motordan çok farklı olucak 2 motoruda sürsen bunların biri hyosung değil dersin çünkü hyosung geliştirilen bi model 2006 sı ile 2012 si arasında cok fark var

valla çok saol alper çok yardımcı oldun

peki 100 km de nekadar yakıyo 2012 modeli barkın 4-5 lt demiş de hondayla arasın da çok fark oluyo cbr250 ye 3,5-4 diyolar...

bide servis ücretleri nasıl yani parça fiyatları hondanınkilerden çokmu fazla qsTah beyinden falan bahsetmiş de anlayamadım çok mu pahalı yada çabuk mu bozuluyo gtr nin beyni ???
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
valla çok saol alper çok yardımcı oldun

peki 100 km de nekadar yakıyo 2012 modeli barkın 4-5 lt demiş de hondayla arasın da çok fark oluyo cbr250 ye 3,5-4 diyolar...

bide servis ücretleri nasıl yani parça fiyatları hondanınkilerden çokmu fazla qsTah beyinden falan bahsetmiş de anlayamadım çok mu pahalı yada çabuk mu bozuluyo gtr nin beyni ???
beyin bozulması 2011 modellerde duymuştum 1 kaç kere ilk makyajlılar 2011 olduğundan biraz sorunlu çıkmaları normal 2012 lerin beyinleri falan 2011 lerden farklı küçük değişiklikler ve sorunlar giderilmiş die az cok çatpat ingilizcemle okumuştum yabancı kaynaklar sitelerde zaten sıfır alıcağın için 2012 alıcaksın o konuda sorun yok 2yıl garantinde var beyin bozulsa bile garantiden değişir barkının test ettiği motor test sırasında kötü durumdaydı bunu biliyorum o yüzden ele almıyalım diyorum ve karbüratörlüydü benim motorda depomu fulliyip seri kullanım ve trafikte uzun sürüşler yaparak 100km sonra tekrar benzin aldığımda depo 3.8lt de doldu bide ben seri kullandım yani sakin kullansam belki dahada düşücek max 4lt yakarsın diyorum cbr tek silindir olduğundan düşük devirlerde ve hızlarda daha az yakabilir ama 160km hızla gidildiğinde hyodan fazla yakıcaktır parça fiyatlarına gelirsek o konuda pek olumlu konusamıycam ucuz değil yani gerçekten düşmemek lazım diyip geçiyorum--------ilk motorun olucağından sanki bana cbr250r alman daha mantıklı gibi geliyor hem oturuşu kolay hem kocaman cıkık bi deposu olmadığı için kolların dönerken daha rahat eder kontrolü daha kolay olur hmede bacaklarının arasına aldığında kontrolü de cabası ayrıca honda nın servis anlayışı ve servisleri türkiyede çok iyi buda servise işin düşünce senin için kolaylık olur çünkü bu işlere yabancısın anladığım kadarıyla
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
iki motoruda sahibi olarak kullanmadım. Gördüğüm ,sahiplerinden ötürü inceleyebildiğim kadar biliyorum.Arkadaşımda olan gt 250 2008 i kullanmıştım.Buna göre yazacağım.Bana bu tipte bir aracın tek silindir olması hissiyat ve ses olarak pek sıcak gelmiyor.Gv 250 si vardı abimin uzun süre ona bindim gt 250 dede kullanılan motor bloğunun aynı olduğunu bildiğimden aşırı tepkisel atik gerektiğinde agresif gerektiğinde çok akışkan stabil bir motor teknolojisi olduğunu biliyorum.Frenleri; şase tasarımı ve gidon mantığından ötürü zaten benim bakış açımdan yeterli değildi ama gt 250 kesinlikle çok daha iyiydi.Sürüşü çok keyifli bir motor.Abim uzun süre bu iki motorun sıfırı arasında gitti geldi tam cbr 250 alacakken gitti Ktm Duke 200 aldı:) Tabi bu hiç beklendik bir durum değil.Benle de alakası yok sakın öyle düşünmeyin :p :) Lakin iki motorda çok güzel farklı kullanıcıların tercihi şuana kadar gözlemlediğim kadarıyla.Sıfır alma durumum olsa sanırım gt 250 2012 tercih ederdim.Daha güçlü 2012 modeli zaten çok daha yakışıklı ve heybetli.Kuyruk harikulade bence. v-twin olması bir ayrıcalık tabi.işçiliğide fuarda incelediğim kadarı ile daha iyi idi.Şaseyi hiç makyajlamamışlar o biraz eksik geldi ama yine de güzel motor ben beğeniyorum.Merak ediyorum sen ne tercih edeceksin:)Ne tercih edersen et hayırlısı olacaktır ikiside güzel motorlar kolay gelsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
saol alper kafamda bişeyler şekillenmeye başladı
yarın gt250r a bakmak için bayiye giderim
motora bi oturup bakmak lazım sonrası allah kerim....

bakalım yenigün nelerle doğucak...

e bi kaç saate doğucak zaten :D
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
cbr125cbr , c3nk tavsiyeleriniz için teşekkürler ama

benim ailemi motor almaya ikna etmem bayaaaaaa bi zor oldu(yaklaşık 5 yıldır uğraşıyorum)

şimdi hazır ikna etmişken iyi bişey alıym istiyorum
çünkü biliyorum ki babam motor büyütmeme hayatta razı gelmez
bitane var yenisini napıcaksın onun yerine gel sana araba alalım
gibi bir yaklaşım içerisine girer(ben hafif yokladım tamı tamına yaklaşımı bu yöndeydi)

dolayısıyla bende madem bi tane alıcam ömürlük olsun şehir içinde ayda yılda bir de şehir dışında beni tatmin etsin, keşke dedirtmesin istiyorum...

sorum gt250r bana keşke dedirtirmi ???

not:2. el düşünmüyorum olucaksa sıfır olsun başım ağrımasın...

Hocam siz rahat olun bir başlayında emin olun gerisi geliyor :)

Misal bende başlarken çok mücadele vermiştim babam ben hayattayken asla olmaz demişti ama şimdi motorumun kontrollerini beraber yapıyoruz (gerçi hala binmeye razı edemedim ama zamanla o da ) :)

O nedenle 1 tane alıcam sonsuza kadar binicem diye bişi olmaz.

Honda konusuna gelince aslında aklımdan geçiyordu ulem bu kadar çok satan cbr250 ye nasıl zam gelmez diye. şuan itibariyle de böyle şeyler düşünmeyeceğim açmayacağım şom ağzımı :cherry:

125-150cc bir motosikletle başlamanız daha iyi olacaktır

---------- Post added at 06:34 ---------- Previous post was at 06:32 ----------

üç ayda bir zam yapmaya alıştı bu honda

Baktılar ki benzine her hafta zam geldi 70 milyonun gıkı çıkmadı, honda da benim ne eksiğim var diye geçirmeye başladı...
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
32
Hocam bence iki motoruda boşver hyosunglarda çok problem yaşayan var honda desen eski kalitesinde değil..

ben sana yeni piyasaya giricek olan suzuki inazuma tavsiye ediyorum onu bekle derim..
 
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
45
arkadaşlar sonunda motorumu sipariş ettim :D :D :D

HYOSUNG GT250R....

babamın bi tanıdığı vasıtasıyla bayiye indirimli almak için gittim 9600 dedik sonra adam ruhsatıda biz hallederiz dedi onun için de 550 tl fark istedi
benim de acemiliğime geldi olur dedim
meğer 250 tl kitlemiş adam bana
önce bi kazık yemişim gibi hissettim (ki zaten yedim)
ama sonuca bakınca çok da diil gibi geldi

gt250r+ruhsat+plaka=10150 tl.....

sizce ???
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Hyonun sıfırından korkma. İkinci elinden kork. Çünkü alanların çoğu 'reyzink bu bunla basmicamda neyle bascam' mantığına sahip kişiler.

Motoru sıfır al, anasını ağlatmadan kullan. Merak etme o motorun frenajı da amortisörleri de gayet başarılı. :) Pişman etmeyecektir. Ayrıca motoru çok kuvvetli 29 bg çift silindir çift eksantrik 8 sübab. Gayet güçlü sayılabilicek niteliktedir.

:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst