Uygun fiyatlı akü şarj aleti tavsiyesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akü dolduğunda akımı kesen model olursa daha sağlıklı olur. Vereceğiniz tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Bosch C3 kullanıyorum 120 ampere kadar aküleri şarj edebiliyor, ayrı ayrı motosiklet ve otomobil modu mevcut, 6-12 volt aküleri şarj ediyor.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Uygun fiyatlı mıdır bilmiyorum (bütçeye bağlı), "BLACK+DECKER BXA21 6V/12V 72A Akıllı Akü Şarj ve Akü Bakım Cihazı" diye aratırsanız 400₺ civarına bulunabiliyor. Kayınpederim kullanıyor bundan. 650₺ civarına da bir üst modeli BXA22 var. Ucuz değil ama evladiyelik ürünler, bir sefer alırsınız senelerce kullanırsınız.

(Bende Yamaha YEC-9 var - üreticisi bu işin en iyisi CTEK - ama çok pahalı tavsiye etmem; 6-7 sene kadar önce almıştım, o zaman USD kur 1,9 - 2,1 civarı olduğu için çok pahalı gelmemişti...)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
black decker bdv090 geldiydi motosiklet ile.
hala daha kullanıyorum. güzel alet. doldurunca bırakıyor şarjı. sürekli takılıda kullanılabiliyor.
Arabaya bağladığım da oldu, ama tam şarj olamadan sökmem gerekmişti. Ne kadar sürede doldururdu onun hakkıdna fikrim yok. :)
satıştan kalkmış galiba.
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
model çok bilmiyorum da bit pazarı gibi yerlerde çok çok uyguna böyle cihazlar oluyor çalıştığına emin olduğunuz şeyi 50-60 tl gibi bir fiyata almanız mümkün. Aldım ve memnun bir şekilde kullanıyorum tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet nispeten ucuz olanlar var ama akü dolduğunda akımı kesmeyeceği için, sıkıntı yaşatabilir. Aküyü patlatabilir.

Ölçü aleti ile tam dolduğunu nasıl anlayabilirim ? kaç volt görmem lazım.
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Akülerde patlama olayı tesisatta sorun olmadığı süreçte kolay kolay olmaz, birde aküleri arada derin şarjda bırakmanın yani akşamdan sabaha kadar faydası olur ben bazen 1-2 saat şarj ediyorum binip yol yapıp tamamlıyorum nadiren de derin şarja bırakıyorum bu şekilde kullanılabilir, birde motoruma voltmetre bağlamıştım ufak bir elektrik sorunum vardı bu şekilde de hareket edebilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akülerde patlama olayı tesisatta sorun olmadığı süreçte kolay kolay olmaz, birde aküleri arada derin şarjda bırakmanın yani akşamdan sabaha kadar faydası olur ben bazen 1-2 saat şarj ediyorum binip yol yapıp tamamlıyorum nadiren de derin şarja bırakıyorum bu şekilde kullanılabilir, birde motoruma voltmetre bağlamıştım ufak bir elektrik sorunum vardı bu şekilde de hareket edebilirsiniz.

Patlamadan kastım motorun üstünde iken değil hocam, şarj ederken. Akü şarjda iken tam dolmuştur ama adaptör akımı kesmez ve sıkıntı çıkabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

Sitede araştırdığım kadarıyla eskiden uygun olan, ama artık bulunmayan iki model var;

1-) H-Tronick al800

2-) Ataba AT-660 6V-12V 500mAh
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Uygun fiyatlı mıdır bilmiyorum (bütçeye bağlı), "BLACK+DECKER BXA21 6V/12V 72A Akıllı Akü Şarj ve Akü Bakım Cihazı" diye aratırsanız 400₺ civarına bulunabiliyor. Kayınpederim kullanıyor bundan. 650₺ civarına da bir üst modeli BXA22 var. Ucuz değil ama evladiyelik ürünler, bir sefer alırsınız senelerce kullanırsınız.

(Bende Yamaha YEC-9 var - üreticisi bu işin en iyisi CTEK - ama çok pahalı tavsiye etmem; 6-7 sene kadar önce almıştım, o zaman USD kur 1,9 - 2,1 civarı olduğu için çok pahalı gelmemişti...)

Black+Decker BXA21 cihazı A101 sanal mağazada 230₺ olarak görünüyor. Fiyat uygun geliyorsa kaçırmayın! (Ürün kodu: 26021372)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Black+Decker BXA21 cihazı A101 sanal mağazada 230₺ olarak görünüyor. Fiyat uygun geliyorsa kaçırmayın! (Ürün kodu: 26021372)

Aradım stoklarında varmış, bu fiyata enteresan hakkaten :)

Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

Tam sipariş oluşturdum ödeme ekranına geldim. Ürün stoklarımızda tükenmiştir dedi.. hay aq şansa bak :(
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Aradım stoklarında varmış, bu fiyata enteresan hakkaten :)

Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

Tam sipariş oluşturdum ödeme ekranına geldim. Ürün stoklarımızda tükenmiştir dedi.. hay aq şansa bak :(

Tüh, birisi sizden hızlı mı davrandı acaba? Kısmet... :(

Büyük ihtimal telefonda bilgi veren yanlış vermiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüh, birisi sizden hızlı mı davrandı acaba? Kısmet... :(

Büyük ihtimal telefonda bilgi veren yanlış vermiştir.

Ya birisi hızlı davrandı yada bunlar güncellemeyi unuttu, 9 aralık aktüel ürünüymüş. Yani yüksek ihtimalle güncellemediler ekranı. Zaten stoklarında kalması şaşırtmıştı. :)
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
129
Kardeşim hakkını helal et sanırım sonuncuyu ben almış bulundum. 1 aydır sürekli bakıyordum. Şansıma foruma girdim stokta görünce hemen aldım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim hakkını helal et sanırım sonuncuyu ben almış bulundum. 1 aydır sürekli bakıyordum. Şansıma foruma girdim stokta görünce hemen aldım.

Kaçırdığıma üzüldüm ama forumdan birisinin nasiplenmiş olmasına sevindim :) Helal olsun hocam güle güle kullanın.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
129
Eyvallah , İstanbuldasın sanırım akü ile ilgili sorunun olursa yardımcı olurum ne zaman istersen bir mesajın yeterli olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Eyvallah , İstanbuldasın sanırım akü ile ilgili sorunun olursa yardımcı olurum ne zaman istersen bir mesajın yeterli olur.

Arada yol yapma bahanesiyle buluşup çay için, şarj cihazını da hesabı ödeyen alsın her seferinde. İhtiyacı olan hesabı ödemek şartıyla arada buluşun işte :)
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
129
Arada yol yapma bahanesiyle buluşup çay için, şarj cihazını da hesabı ödeyen alsın her seferinde. İhtiyacı olan hesabı ödemek şartıyla arada buluşun işte :)

Güzel düşünceleriniz için teşekkürler.Teklifim istanbulda olan herkes için geçerlidir.İhtiyacı olan herkese büyük bir memnuniyetle akü şarj cihazını paylaşabilirim :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Güzel düşünceleriniz için teşekkürler.Teklifim istanbulda olan herkes için geçerlidir.İhtiyacı olan herkese büyük bir memnuniyetle akü şarj cihazını paylaşabilirim :)

1 aydır motosikleti ellemedim, akü çöktü. Yalova'ya yolunuz düşerse beklerim :queen:
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
129
1 aydır motosikleti ellemedim, akü çöktü. Yalova'ya yolunuz düşerse beklerim :queen:

Yalova çınarçıkta arkadaşımın babası seyyarda köfte satıyor , yazları senede 1 kere gidiyorum :) Yaza kadar beklerim derseniz cihazla birlikte hem akünzü şarj ederiz. Hemde size köfte ısmarlarım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst