Akülerde patlama olayı tesisatta sorun olmadığı süreçte kolay kolay olmaz, birde aküleri arada derin şarjda bırakmanın yani akşamdan sabaha kadar faydası olur ben bazen 1-2 saat şarj ediyorum binip yol yapıp tamamlıyorum nadiren de derin şarja bırakıyorum bu şekilde kullanılabilir, birde motoruma voltmetre bağlamıştım ufak bir elektrik sorunum vardı bu şekilde de hareket edebilirsiniz.
Uygun fiyatlı mıdır bilmiyorum (bütçeye bağlı), "BLACK+DECKER BXA21 6V/12V 72A Akıllı Akü Şarj ve Akü Bakım Cihazı" diye aratırsanız 400₺ civarına bulunabiliyor. Kayınpederim kullanıyor bundan. 650₺ civarına da bir üst modeli BXA22 var. Ucuz değil ama evladiyelik ürünler, bir sefer alırsınız senelerce kullanırsınız.
(Bende Yamaha YEC-9 var - üreticisi bu işin en iyisi CTEK - ama çok pahalı tavsiye etmem; 6-7 sene kadar önce almıştım, o zaman USD kur 1,9 - 2,1 civarı olduğu için çok pahalı gelmemişti...)
Black+Decker BXA21 cihazı A101 sanal mağazada 230₺ olarak görünüyor. Fiyat uygun geliyorsa kaçırmayın! (Ürün kodu: 26021372)
Aradım stoklarında varmış, bu fiyata enteresan hakkaten![]()
Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
Tam sipariş oluşturdum ödeme ekranına geldim. Ürün stoklarımızda tükenmiştir dedi.. hay aq şansa bak![]()
Tüh, birisi sizden hızlı mı davrandı acaba? Kısmet...
Büyük ihtimal telefonda bilgi veren yanlış vermiştir.
Kardeşim hakkını helal et sanırım sonuncuyu ben almış bulundum. 1 aydır sürekli bakıyordum. Şansıma foruma girdim stokta görünce hemen aldım.
Eyvallah , İstanbuldasın sanırım akü ile ilgili sorunun olursa yardımcı olurum ne zaman istersen bir mesajın yeterli olur.
Eyvallah , İstanbuldasın sanırım akü ile ilgili sorunun olursa yardımcı olurum ne zaman istersen bir mesajın yeterli olur.
Arada yol yapma bahanesiyle buluşup çay için, şarj cihazını da hesabı ödeyen alsın her seferinde. İhtiyacı olan hesabı ödemek şartıyla arada buluşun işte![]()
Güzel düşünceleriniz için teşekkürler.Teklifim istanbulda olan herkes için geçerlidir.İhtiyacı olan herkese büyük bir memnuniyetle akü şarj cihazını paylaşabilirim![]()
1 aydır motosikleti ellemedim, akü çöktü. Yalova'ya yolunuz düşerse beklerim :queen: