Uygulamalı Kaza Tutanağı

Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
geçmiş olsun muzaffer abi senin bu ufak tefek küçük kazalarını bile kıskanmaya başladım :p keşke herkes böyle küçücük şeylerle atlatabilse

tekrar geçmiş olsun abi
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
bende 1 haziranda kaza yaptım sizin kadar souk kanlı değildim.sinirden susmus vaziyete adama bakıyordum.tutanağı yazarkende sinirden pek bişi yazamadım 3 5 kelimeyle olayı özetledim ve bugun kusur oranlarını ogrendim.%100 kusursuzm:cat:benim bi kac sorum olucak şimdi bu noktadan sonra.

1.kazadan birgun sonra servise gittim o gun hemen exper geldi motora 2 milyarlık hasar raporu yazmıs.o gun experi aradım fiyatta bişi yapamazmısnız diye benim verdiğim rakam tahmini gercek oranı muffetiş belirlicek dedi.şimdi mufffetiş gelicekse experin işi ne neden fiyat belirliyor.muffetiş gelmesi diye bişi soz konusumu???
2.ben aldığım parayla motoru servise değilde kendim yapmam mumkunmu.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Geçmiş olsun muzo, görüştüğümüzde yine cevval yine enerji dolu idin. Sen bu işte ustalaştın artık sirk akrobatı gibi motor üzerinden atlamaya. Bu son gösterin olsun ne de olsa artık baba oluyorsun. İleride ben kızına anlatırım baban böyle çarptı böyle atladık yolda giderken arabayı takip ettik en az 150 yapıyorduk falan diye. Geçmiş olsun tekrar

Kazasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
bende 1 haziranda kaza yaptım sizin kadar souk kanlı değildim.sinirden susmus vaziyete adama bakıyordum.tutanağı yazarkende sinirden pek bişi yazamadım 3 5 kelimeyle olayı özetledim ve bugun kusur oranlarını ogrendim.%100 kusursuzm:cat:benim bi kac sorum olucak şimdi bu noktadan sonra.

1.kazadan birgun sonra servise gittim o gun hemen exper geldi motora 2 milyarlık hasar raporu yazmıs.o gun experi aradım fiyatta bişi yapamazmısnız diye benim verdiğim rakam tahmini gercek oranı muffetiş belirlicek dedi.şimdi mufffetiş gelicekse experin işi ne neden fiyat belirliyor.muffetiş gelmesi diye bişi soz konusumu???
2.ben aldığım parayla motoru servise değilde kendim yapmam mumkunmu.

Sanada geçmiş olsun arkadaş:cat:

Şimdi exper denilen şahıs, sadece tek bir sigorta şirketi için çalışmaz, her türlü kazada bedel tesbiti yapabilir ve taktir de bulunur. Müfettiş ise sadece kazaya karışan aracın sigorta şirketi adına çalışır ve özellikle yüksek maddi hasarlı kazalara doğrudan müdahale ederek bedel tesbitinde bulunur. Normalde küçük kazalarda pek gelmez, ama gelip bakacağım demiş ise onun imzası ve onayı olmadan araç onarılamaz ya da onarılsa da parası ödenmez.

Tüm bunlardan sonra parayı alıp kendim yaptırabilirmiyim sorusuna cevap hayırdır:) Aracının resimleri çekilir, bedel tesbiti yapılır ve onaydan (sigortaca) geçer, onaydan sonra servis ben motoru onardım der, exper ve ya müfettiş yeniden gelir, değişen parçaların kod nuymaralarına kadar alır ve bazı sigorta şirketleri çıkan hasarlı parçalarıda alır götürür ve sisteme onarılmıştır diye rapor yazar. Sen servise hasarın bedelini ödersin, servis de faturayı sigorta şirketine gönderir ve senin hesap bilgilerinle birlikte, sigortadan ödeme onayı çıktığında muhasebe parayı senin banka hesabına yatırır:cat::cat:

Umarım faydası olmuştur. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:

Geçmiş olsun muzo, görüştüğümüzde yine cevval yine enerji dolu idin. Sen bu işte ustalaştın artık sirk akrobatı gibi motor üzerinden atlamaya. Bu son gösterin olsun ne de olsa artık baba oluyorsun. İleride ben kızına anlatırım baban böyle çarptı böyle atladık yolda giderken arabayı takip ettik en az 150 yapıyorduk falan diye. Geçmiş olsun tekrar

Kazasız sürüşler:rendeer:

Hehe, sirk cambazı mı olduk sirk şebeğimi bilemiyorum artıkın yaavv:p:queen:
Teşekkürlerimi sunarım kardiş:rendeer: kimseye düşmemle ilgili bişiy anlatma sakın, elalem ne der sonra
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
denizcimuzaffer bilgilnedirdiğiniz için cok tesekkur ederim cok faydalı oldu:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Muzaffer abi çok geçmiş olsun..
Kaç gün içinde halloluyor bunların hepsi :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muzaffer abi çok geçmiş olsun..
Kaç gün içinde halloluyor bunların hepsi :)

Pierzig arkadaş,

Eğer evrakları tam ve düzgün almışsanız (benim gibi TC Kimlik No yu yanlış yazmamışsanız...) 1-2 gün içerisinde gerekli işlemler yapılıp motor tamire hazır hale geliyor. Motorun tamamlanma süresi elbette servisine bağlı. Motor tamamlandıktan ve yine gerekli sigorta onayı olduktan sonra da 1-2 gün içerisinde paranızı alıyorsunuz:)

Herkese kazasız belasız sürüşler:cat:
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
23
geçmiş olsun abi ALLAH beterinden saklasın.:rendeer:
sigorta olarak bahsi geçen trafik sigortasımı?:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst