disturbed1 Katılım 6 Şub 2008 Mesajlar 75 8 Tem 2008 Konu Yazar #1 Merhaba arkadaşlar, ben uşaklıyım, forumdan solmyr ile iyi arkadaşızdır, benim motorum yok ama herkesin dediği gibi inşallah bigün cbf600 üm olur.
Merhaba arkadaşlar, ben uşaklıyım, forumdan solmyr ile iyi arkadaşızdır, benim motorum yok ama herkesin dediği gibi inşallah bigün cbf600 üm olur.
solmyr Katılım 7 Ağu 2007 Mesajlar 2,758 8 Tem 2008 #3 hoş geldin dostum:cherry: inşallah cbf ni ben ölmeden alırsın:cherry: darılmaca yok!