- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 187
- Konu Yazar
- #1
mecidiyeköyde park etmiş bir motorun üstünde uyuyan kedi dikkatimi çekti birkaç foto çektim. rahatına düşkün kerata 
belkide sahibi yatırmıştır![]()
:cat::cat:
:mrgreen:
acaba sahibi korusun diyemi koydu....
Tayfur kediyi kovdunmu daha sonra yoksa öylece bıraktınmı?
:cat::cat:
:mrgreen:
acaba sahibi korusun diyemi koydu....
bu da benim rahmetli bıtbıtlarımrahmetliler çok severdi motorumu
![]()