UYANDIRMAYIN KEDİYİ uyuyacak yeri bulmuş

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
mecidiyeköyde park etmiş bir motorun üstünde uyuyan kedi dikkatimi çekti birkaç foto çektim. rahatına düşkün kerata :)

3530.jpg


3543.jpg


3553.jpg
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
kıyamam ben ona :)

hem üstelik niye kovuyorsunuzki, belliki orası kedi uyusun diye yapılmış! :queen:

az önce apartman bahçesinde kediler için yaptığımız ufak klubeyi yağmur almayan bi yere taşırken çamur içinde kaldım :)

fıldır fıldır dönüyolardı etrafımda :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Şu motosiklet denen zımbırtının degerini kedi bile anladıda insanoğlu hala anlayamadı yanarım yanarım ona yanarım.

Bu arada keyfine diyecek yok :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kedinin bile motora kaski aski baska. Kacimiz sevgimizden motorun ustunde uyuduk?

Ofisin arka parkindaki kedilerde entresan, eger motor yok ise arabalarin ustunde uyuyorlar

Eger parka motor gelir ise direk ona geciyorlar:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bildiğim bir kedi var..Arkadaşın motoruna yabancı kimseyi yaklaştırmaz..Ciddiyim..
Ben bile yaklaşınca bi triplere giriyor hayvan gavvv guvvv esler çıkarmaya başlıyor..

Acayüb bir mahluk bu kedi milleti..
Severim kendilerini vesselam.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Apartmanımızın Pakize adında aynı böyle sarman bir kedisi vardı geçen seneye kadar.
Benim motorla bahçeye girdiğimi görünce hemen koşar ve motoru parkettiğim yere kadar peşimden gelirdi.
Ben sehpaya alırken oturup bekler ve motorun yanından ayrıldığımı görünce daha ben ortalıktan kaybolmadan hemen üstüne atlardı. :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Çok güzel fotoğraflar bunlar yahu..
Valla elinde olan varsa paylaşsın arkadaşlar daha da çoğalsın fotolar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst