Ustamızın yeni motoru hayırlı olsun..

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ustam (eeraktan) yeni motorun hayırlı olsun :)
Uzun bir aradan sonra yine bir bmw sahibi olsun kazasız belasız sürüşler dilerim :)
Daha karbüratörleri bile orjinal :)
Orjinal olmayan parçası yok :queen: Ön amortisör körükleri hariç tabiki
Birazcık fazla benzin yakıyo ama usta adama dokunmaz sanırsam :queen::queen:
Bikaç foto ekleyelim dimi ama :)

image73ai6.jpg


image67cw3.jpg


image102gg0.jpg


image97fp3.jpg


image71qf3.jpg
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ooo R60/5 süperdir mis gibi salına salına gider de. allah kaza bela vermesin
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sağolun arkadaşlar :)
Neyse ben şunu bir test sürüşüne çıkayım bakalım nasılmış :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Sol aynası yok sanırım :p

Kazasız belasız sürüşler dilerim.. :cat:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Hayırlısı olsun güle güle kullanın gelince bi test ederiz :p alman moturunada binelim :p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok güzel bir makina. Onu ustanla beraber sıfırlarsınız şimdi Extrema, sonra değme keyfinize...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
çokteşekkür ederim arkadaşlar uzun süre önce 1960 model r-60 bmw em vardı sattığıma hala pişmanım. dün öncedende bildiğim bu bmwyi aldım yaşlı ama hala diri bakımlarını yapıp test ettik hala 175 kmh yapabiliyo. özlemişim.. bi takımda eksoz bulursam güzel olucak eksozları bulmama yardım edicek arkadaşlar olursa sevinirim(borusan bmw demeyin:)):)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Eeee BMW işte..

Yılların eskitemediği ve gençliğimin idol modeli..:)

Enson bundan 4 sene önce 74 model R60-6 satmıştım..:pr:
2 sene boyunca keyifle kullanmıştım..:)
Gençliğimde de bir trafik motosikletini ihaleyle almış 4 yıl boyunca
asfalta ızdırap vermiştim..:p

Anıları anlatacam diye Hayırlı olsunu unuttuk iyi mi?..:cherry:

Ustam HAYIRLI OLSUN..Süper bir seçim..:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hey maşşalah emrahım be :)
süper aletmiş .. nazarlardan saklasın kazasız belasız binilsin
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun çok yakar çok kaçar buna derler =) oturup karşısında bi 70liki bitirecen :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst