- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
- Konu Yazar
- #1
Ustam (eeraktan) yeni motorun hayırlı olsun 
Uzun bir aradan sonra yine bir bmw sahibi olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
Daha karbüratörleri bile orjinal
Orjinal olmayan parçası yok :queen: Ön amortisör körükleri hariç tabiki
Birazcık fazla benzin yakıyo ama usta adama dokunmaz sanırsam :queen::queen:
Bikaç foto ekleyelim dimi ama
Uzun bir aradan sonra yine bir bmw sahibi olsun kazasız belasız sürüşler dilerim
Daha karbüratörleri bile orjinal
Orjinal olmayan parçası yok :queen: Ön amortisör körükleri hariç tabiki
Birazcık fazla benzin yakıyo ama usta adama dokunmaz sanırsam :queen::queen:
Bikaç foto ekleyelim dimi ama