Mondial ustalar fikir ve görüş lütfen

Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
temiz görünüyor,arka çamurlukta yamukluk var ve o çoğunda var sorun olmaz sanırım. rengini sevdiysen 1000tl verilir çok az kmde motor.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
motor çin malı olmasına rağmen bakımını yaptığın zaman kesinlikle yolda bırakmıyacak bi motor ulaşım ve pratiklik için birebir ilandaki motorda temiz görünüyor kmside az fiyatıda 900 tl yapsa süper olur pazarlık yok dmiş ama söylemekte fayda var vergisi yok az yakar vitesli bayırlarda rahat edersin vs vs motordan beklentilerin bunlarsa alınabilir:wiinkk:usta oldugumdan degıl aynı motordan kullandıgımdan yorum yaptım:)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Aslında görmeden nedesek yalan olur görüp bakmak lazım ....İyi bir ustaya baktır yada bilen bir arkadaşına
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
3
cevaplar için saolun...

var bi arkadaş onla gidicez ustaya, fazla bi beklentim yok biraz deneyim biraz rüzgar bol bol güneş ve km.. rotayı gv 250 yaptım bunla çıkayım diyorum yola...
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
kardesım alacaksan cok ıyı bır motordur bakımını yaptıgın zaman benzın bıtmesı harıc yolda kalmassaın 70 km hız ıle cok guzel yol alırsın 2 kısı cıkaramıyacagı yer yok ısterse 10000 de olsun al derım cunku bende aynısını kullandım yarında satısa cıkaracagım 150kn almayı dusunuyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst