- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 369
- Konu Yazar
- #1
Başlıktan da anlaşılacağı üzere bikaç yıl uğraşılmış ama her seferinde aynı sorun yaşanmış durumdur... Sorum vakum kullanan diyaframlı karbüratörlü motorlarda (manuel benzin musluğu yok) kışlık beklemeden sonra Karbüratör haznesindeki benzin depoya geri dönüyor tesbitim en azından bu yönde..bu durumda tekrar çalıştırmak istendiğinde false..ya çalıştıracam derken akü bitiyor yada hiç çalışmıyor. eminim çoğunuz yaşamışsınızdır bu durumu..Karbüratörüm mikuni motor altta yazıyo suzuki : (kaldı ki suzuki bunu düşünmüş olmalı diyorum!!)..benim bilmediğim bişey var akıl akıldan üstündür yorumlarınız bekliyorum durum can sıkıcı olmaya başladı...
ale: